Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fryktelig treg saksgang, meget lang ventetid på tlf + lite imøtekommende og vanskelige med innboforsikring :-(
Rask behandling av skaden på bil. Oversiktlig og informativ rapportering av hele prosessen.
Når saken var ferdigbehandlet, gikk det kort tid før oppgjøret var utbetalt. Saksbehandlingstiden kan bli bedre/kortere. De tok kontakt underveis og fortalte hva som manglet i saken og ordnet dette raskt når jeg sendt inn dette.
Uklare bestemmelser. Ingen kontakt underveis ved saksbehandlingen. Kun en kort e-post med negativ avslutning for forsikringssaker.
Som alle forsikringer dekker de ikke så mye.. Lureri. Mine 2 siste innbo skader i hjemmet ble ikke dekket av innbo forsikringen.. Føler meg bare "forsikret" om at ingenting dekkes.. Også veldig artig at en mail ikke kan sendes i retur.. Et IT triks gjør at det ikke er mulig å besvare den første mailen fra fremtind.. Et svar blir ikke sendt. Havner i egen søppelpost. Sikkert mange eldre som ikke fanger opp at ny mail må genereres med saksnummer klippet inn. Mailen opplyses med en pungtum bak. Luretrix de sparer millioner på. Melder meg ut av LO hvor denne forsikringen var knyttet til. Styr unna. Ikke så bra som de skal ha det til.. Nesten 2 uker behandlingstid
Effektivt - bare å registrere skade digitalt (også skadeskjema) og sende inn, blir behandlet i løpet av noen sekunder med mulighet for å velge time på verksted.
Veldig bra oppfølging ved sykdom. Andre skader er også bra.