Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt 2 «skadesaker» de siste 5 mndr. Ryddig, rask og hyggelig saksbehandling begge gangene (2 forskjellige saksbehandlere). Er meget fornøyd. Siste sak ventet jeg i 2 mndr. på saksbehandling forstålig nok pga koronatider.
Brukte 2 uker på å si nei til noe mitt eget selskap sa ja til på 3 timer! Hadde jeg bare visst.
Ikke fått svar på min henvendelse til dere, vanskelig da å være fornøyd. Når skal saken behandles og svares ut til meg?
Godt fornøyd med dere som forsikringsselskap. Alltid fått god hjelp når vi har kontaktet dere også når det het LO-favør.
Fryktelig treg saksgang, meget lang ventetid på tlf + lite imøtekommende og vanskelige med innboforsikring :-(
Rask behandling av skaden på bil. Oversiktlig og informativ rapportering av hele prosessen.
Når saken var ferdigbehandlet, gikk det kort tid før oppgjøret var utbetalt. Saksbehandlingstiden kan bli bedre/kortere. De tok kontakt underveis og fortalte hva som manglet i saken og ordnet dette raskt når jeg sendt inn dette.