Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min familie befant seg i USA da Covid-19 utbruddet eskalerte og returflygningene våre ble kansellert. Forsikringsselskapet ga gode råd og veiledning for hvordan vi skulle på best mulig måte komme oss hjem til Norge. Oppgjør i ettertid tok naturlig nok litt tid ettersom det var stort press på forsikringsselskapet. Likevel fikk vi påminnelser under veis at saken ikke var glemt og at den ble behandlet så raskt som det lot seg gjøre. Forsikring dekket alle ekstrakostnader vi hadde med å komme oss hjem, samt tapte feriedager. Saksbehandler tok kontakt i forbindelse med behandling av saken, og to dager etterpå var oppgjør på min konto. Flott levert !!
Forhøyet/lagt på egenandel, Svært dårlig kundebehandling, jeg har vært kunde der i 26 år.
God kundeservice, setter seg raskt inn i saken/problemet.
Veldig enkel og forståelig når man skal melde en skade. Lett skjema.
Har ikke kjennskap til fremtind Forsikring, er fornøyd med hjelp jeg fikk.
Elendig saksbehandler. Ikke imøtekommende i det hele tatt.
Er veldig fornøyd med hele forløpet. Har ingenting å legge til. Meget fornøyd. Takker så mye😊👍