Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her er det ett firma som behandler skade for andre selskaper...! Et selskap dekker en skade, det andre selskapet gjør det ikke..
Du er bare en kunde i kundemassen. Årlig prishopp på dine forsikringer...
Hvis du ønsker erstatning etter skadedyr bør du styre unna dette selskapet, med mindre du liker å krangle i 6mnd.
God og rask behandling, oppgjøret kom omgående. Anbefales til relevante interesserte.
Fikk veldig rask svar på nett, og utbetalt erstatning dagen etter jeg meldte skade.
Tok 2 måneder for dem å bli ferdig med saken. Stilte meg et spørsmål for hver Mail og det er ikke særlig bra når de brukte 1 uke minimum på å svare på mailene. Flere av mailene jeg sendte ble ikke en gang registrert hos dem. Prøvde å si at jeg skulle betale 3000 i egenandel når jeg ikke skulle betale noe som helst i egenandel. Kundeservicen var ikke mye bedre heller, satt i kø i sånn ca. 1 time og det skjedde ingen fremgang. De sa at de hadde ringt når de ikke hadde. Anbefaler deg sterkt å holde deg vekke fra dem og hvis du må bruke dem så ønsker jeg deg lykke til. Verste opplevelsen jeg har hatt med forsikring i mitt liv.
Når en flyreise ble kansellert og flyselskapet (TAP) kun tilbyr cashpoints eller en voucher, og generelt gjør det umulig å finne frem til eventuelle klagemuligheter, sier Fremtind at dette er mitt problem. De vil ikke på noen måte hjelpe til med å få tilbake noe beløp fra flyselskapet, og sier bare at det er mitt problem når flyselskapet kansellerer. Hadde jeg derimot avbestilt selv (pga. reiseråd) hadde saken vært en helt annen. Uholdbart kundebehandling!