Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok 2 måneder for dem å bli ferdig med saken. Stilte meg et spørsmål for hver Mail og det er ikke særlig bra når de brukte 1 uke minimum på å svare på mailene. Flere av mailene jeg sendte ble ikke en gang registrert hos dem. Prøvde å si at jeg skulle betale 3000 i egenandel når jeg ikke skulle betale noe som helst i egenandel. Kundeservicen var ikke mye bedre heller, satt i kø i sånn ca. 1 time og det skjedde ingen fremgang. De sa at de hadde ringt når de ikke hadde. Anbefaler deg sterkt å holde deg vekke fra dem og hvis du må bruke dem så ønsker jeg deg lykke til. Verste opplevelsen jeg har hatt med forsikring i mitt liv.
Når en flyreise ble kansellert og flyselskapet (TAP) kun tilbyr cashpoints eller en voucher, og generelt gjør det umulig å finne frem til eventuelle klagemuligheter, sier Fremtind at dette er mitt problem. De vil ikke på noen måte hjelpe til med å få tilbake noe beløp fra flyselskapet, og sier bare at det er mitt problem når flyselskapet kansellerer. Hadde jeg derimot avbestilt selv (pga. reiseråd) hadde saken vært en helt annen. Uholdbart kundebehandling!
Fremtind bruker Norsk Hussoppfordikring ved sopp og råteskader, veldig komplisert og dårlig sakshandling etter stokkmaurangrep i huset vårt. Men super behandling da mobilen knuste, både for mannen min og jeg. Ingen egenandel fordi vi har innboforsikring via Fagforbundet og LO favør begge to. Reiseforsikring ikke mulig å få noe svar fra selskapet i coronatida, og det er uvisst om kansellert reise blir tilbakebetalt, reiseselskapet må svare først og det gjør de ikke. Hva gjør forsikringsselskapet Fremtind da???
Kjapp og grei håndtering av saken. Veldig god service.
Lett å komme fram på tlf, enkelt skademeldingsskjema. Grei og rask behandling.
Opplevde god service både via telefon og på mail. Rask saksbehandling.
I forbindelse med en bilskade i vinter fikk vi god hjelp fra selskapet.