Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da skaden kom fortalte kunderådgiver meg at de "hadde sagt et spesielt vilkår muntlig", som da gjorde at jeg ikke hadde rett på erstatning likevel. Helt utrolig!
Det var for meg bare å ringe inn om skaden, og får veiledning om hva jeg skulle gjøre, som i hovedsak var å få bilen på verkstedet for en gjennomgang av skaden. Så gikk resten av seg selv...
Har ikke vært alltid like fornøyd med dere. Men denne gangen var eg ganske fornøyd.
Det er ikke ofte jeg kontakter forsikringen. Tror det er første gang. En sånn fantastisk og fin behandling må man bare kommentere, dagen etter hadde jeg oppgjøret på konto. Spurte om jeg skulle sende brillene, så dem kunne se på dem, men fikk til svar: "Ikke nødvendig vi stoler på deg"
Jeg opplever fremtid som serviceinnstilte, og lette å kontakte. Alltid hyggelige medarbeidere, og god informasjon.
Rask behandling av skadeoppgjør og rask utbetaling av oppgjør.
Bor i Bergen, og må da regne med at det før eller siden dukker opp problemer som har med vann å gjøre. Da er ikke Fremtind forsikringsselskapet å ha hus forsikringen i. Bytter forsikringsselskap omgående.