Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
No response, seems to be forgotten about my cases. I had to called them back to ask what's happening. Bad telephone service... and no help at all just answer we can not help you. Online page experience not good either.
Rask tilbakemelding, god kundeservice. Mistet bilnøkkelen min, med toppkasko betalte jeg kun egenandel for å få kopiert opp ny nøkkel. Rask saksbehandling, god stemning. 😀
Ukomplisert og relativ rask behandling. Lett tilgjengelig på telefon.
Rask behandling med god kommunikasjon. God dialog med verksted og Framtiden Forsikring.
De holder det de lover og har rask saksbehandling og gir god hjelp og informasjon ved skade. De er i fremste rekke på produktutvikling.
Raske til å svare og flinke til å behandle saker og ikke minst ryddig :).
Ble påkjørt og annen sjåfør stakk fra stedet. Heldigvis hadde vi bonusfri parkeringsskade. Meldte saken inn på nett og alt fungerte meget bra. Fikk tekstmelding kort tid etter med skadenummer og da var det bare å bestille time. Alt fungerte meget godt med Fremtind som forsikringsselskap!