Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppgjørskonsulenten var arrogant. Informasjon jeg fikk pr.tlf og pr.Mail stemte ikke overens med det oppgjøret jeg fikk. Det at jeg hadde fått feil informasjon kom ikke meg som kunde til gode. De gjorde det vanskelig og få det oppgjøret man hadde fått vedtatt. Det var enklere å være forsikringskunde da dette lå under DnB.
Min erfaring er basert på en skade hvor en mobiltelefon gikk i bakken og ble defekt. Behandlingen av skaden var automatisert, fra første henvendelsen og fram til vedtak om dekning. Vedtaket om dekning kom raskt, underveis i rapporteringen.
Selv med alle forsikringer av høyeste nivå klarte de å finne et veldig spesifikt smutthull i vilkårene som ga null støtte, selv om jeg gledelig hadde betalt egenandel
Ikke vær redd for å gi beskjed hvis noe blir feil.
En for meg rar måte med oppgjør i form av gavekort. Aldri hørt om slikt før.
Rask og effektiv behandling av sak (ble påkjørt og bilen skadet). Fremtind tok seg av alt. Det var veldig betryggende.
Skuffet,,Når en slik pandemi utvikler seg så raskt allerede i mars-april og vi skulle reise i mai-måned så synes jeg det er merkelig at ikke reiseforsikringen skulle dekke tapet da vi som skulle reise var i risikogruppen slik jeg tolker det.Føler det bare slik at dere setter en dato til deres fordel slik at dere slipper noen utbetaling til forsikringstaker.