Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uansett ærend blir jeg alltid møtt av profesjonelle folk som evner å sette seg inn i saken og hjelpe til på en adekvat måte, uten å virke invaderende. Veldig profesjonelle!
Lett å komme i kontakt med ved behov for hjelp. Rask saksbehandlingstid
Ps.! Brukte bare pc. Altså ingen verbal kontakt. Fungerte overraskende bra ! Lettforståelig dataspråk. Pt. ingen opplevelse som jeg kan se noe bedring på for nåværende.Denne henvendelsen / saken ser jeg slik ...at det gikk greit og raskt. Hilsen Gogutten.
Jag har ikke vært mye i kontrakt med noen men denne gangen jag har ikke vært fornøyd med min sak jag synes jag ble ikke hørt og stolt på meg.
Har grunnet uheldige omstendigheter dessverre måttet benytte med av forsikringen noen ganger. Alle ganger har det vært veldig enkelt å fylle ut skjema på nett. Hvis jeg kommuniserer med saksbehandler, får jeg raskt svar, og gode svar. Terningkast 8 på terningen!
Svært dårlig service. Lang tlf.kø for å komme gjennom. Vi ble lovet å bli oppringt tilbake underveis, uten at det skjedde. Da vi kom gjennom på tlf, var de svært lite behjelpelige både med prosessen og med hvordan få tak i fagfolk til å ordne opp.
Rask behandlingstid til tross for varsel om 30 dagers behandlingstid.