Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har grunnet uheldige omstendigheter dessverre måttet benytte med av forsikringen noen ganger. Alle ganger har det vært veldig enkelt å fylle ut skjema på nett. Hvis jeg kommuniserer med saksbehandler, får jeg raskt svar, og gode svar. Terningkast 8 på terningen!
Svært dårlig service. Lang tlf.kø for å komme gjennom. Vi ble lovet å bli oppringt tilbake underveis, uten at det skjedde. Da vi kom gjennom på tlf, var de svært lite behjelpelige både med prosessen og med hvordan få tak i fagfolk til å ordne opp.
Rask behandlingstid til tross for varsel om 30 dagers behandlingstid.
Rask saksbehandling. Et forsikringsselskap som tar kunden på alvor!
Jeg har ikke nyttet Fremtid Forsikring i Bilskade.
Ved flere saker har jeg sendt inn dokumentasjon som ikke har nådd frem. Jeg har sendt mailer som Jeg ikke får svar på, også nå nylig. Da jeg hadde en skade på Båten ifjor, måtte jeg bruke mye tid på Å ordne og følge opp selv med ulike instanser som vi trengte hjelp fra, til tross for at det var definert som en forsikringssak. Da ville jeg forventet at forsikringsselskapet tok seg av det. Flere ting ble av uklare grunner definert som ikke del av skaden, og Fremtind tok ikke min forklaring av skadene på alvor.
Ikke bra nok dere må bestrebe dere mer for og få kunder