Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fra første kontakt så fikk jeg god hjelp da jeg var litt lei meg for å ha ødelagt bilen min. God informasjon hva jeg skulle gjøre og hvor jeg skulle henvende meg.
Har reiseforsikring og måtte benytte meg av den. Fikk rask og god service.
Vanskelig å skjønne avslaget. Det er lov å bruke skjønn i tillegg til regler
Når det kommer til skade og oppgjør, er det en kamp fra ende til annen. Pris på forsikring er grei.
Lite informasjon om saken. Jeg motsa kravet fra kunde hos dere, fikk ikke noe svar om hva som skjedde i saken - annet om at den var ferdig hos dere og jeg ikke hadde mistet bonus.
No response, seems to be forgotten about my cases. I had to called them back to ask what's happening. Bad telephone service... and no help at all just answer we can not help you. Online page experience not good either.
Rask tilbakemelding, god kundeservice. Mistet bilnøkkelen min, med toppkasko betalte jeg kun egenandel for å få kopiert opp ny nøkkel. Rask saksbehandling, god stemning. 😀