Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk saksbehandlet kravet mitt dagen etter at jeg sendte det inn. Jeg ble bedt om å kontakte saksbehandler for ytterligere opplysninger, og det eneste negative var lang ventetid på telefonen. Fikk etterhvert snakket med en hyggelig og imøtekommende saksbehandler.
Enkelt å betjene på nettsiden. Rask saksbehandling av hyggelige folk på telefon. 😊
Rask og god håndtering av innmeldt skade. En trygghet for meg som forsikringskunde å vite at det finnes seriøse aktører der ute.
Meldte inn en skade. 1 time etterpå fikk jeg mail tilbake om at pengene var utbetalt til min konto, uten noe om og men!! Fantastisk kjapt levert 👍
Meldte om skaden, og bare timer etterpå fikk jeg beskjed om at skaden var rapportert og forsikringssummen var utbetalt til min konto
Betaler fort ut penger, men hva koster det å utbedre skaden ? vi ønsker at skaden skal utbedres.
Har erfaringer med at telefonisk samtale er utfordrende, så har brukt elektronisk innmelding som har fungert greit.