Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når enten jeg eller mine medarbeidere har hatt skade på enten kjøretøy eller utstyr så er det sen saksbehandling, prøver med å sette inn brukte deler som er med brennmerker gjelder sete, bruker brukte deler, betalte 72000 i site kvartal og når skader oppstår så er det så dårlig service at man til slutt kapitulerer og blir oppgitt. Har Framtind både privat og firma
Enkelt å finne frem og fylle ut sjema. Gikk fort å få hjelp.
Lett å komme i kontakt med selskapet, saken blir tatt på alvor,
Trodde ikke hagemøbler var innbefattet av forsikringen, men der tok jeg feil. Fikk nypris på skadet paviljong uten fratrekk av egenandel, da jeg ikke hadde hatt noen skader på en stund. Dette var over all forventning. Glad jeg hadde forsikring i fremtind
Hyggelig og informativ hilsen fra saksbehandler på sms da saken var ferdigbehandlet. I tillegg « håper det går bra med Shiba» var uventet å høre fra et forsikringsselskap.
Enkel og rask behandlingstid ved innmelding av skade på mobiltelefon. Veldig fornøyd.
Har et defekt kjøleaggregat. Under punkt3.1.2. Står: Dekkes: Kjøleaggregat. Svar fra Fremtid: Ingen dekning! Hva skal jeg m en sånn forsikring. Her er det bare å bytte selskap.