Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel og rask behandlingstid ved innmelding av skade på mobiltelefon. Veldig fornøyd.
Har et defekt kjøleaggregat. Under punkt3.1.2. Står: Dekkes: Kjøleaggregat. Svar fra Fremtid: Ingen dekning! Hva skal jeg m en sånn forsikring. Her er det bare å bytte selskap.
Ble frastjålet El-sykkelen min som jeg daglig bruker til og fra jobb. Er helt avhengig av den. Tok to dager fra jeg meldte saken til penger var på konto!! Hyggelige saksbehandlere både på telefon og på e-post!
Høy egenandel . Å ikke til å anbefale på noe måte. Meldt inn 2 saker der dem skulle ha dekt tingene som er stjålet. Snakket med politiet ang det også. Fikk bare avslag.
Håper dette forsetter sånn veldig profesjonell det som er bra for meg er at jeg fikk veldig god hjelp og trodde aldri at dette kunne være så bra derfor tusen takk veldig bra hjelp
Min erfaring med Fremtind er at representantene du snakker med når skade skal meldes er alltid på, saklige og profesjonelle. Er ikke nødvendigvis alltid enig med de i alt, men skadesakene jeg har hatt med Fremtind har jeg alltid syntes er blitt løst på en måte jeg har vært fornøyd med ;) Er ikke alle forsikringsselskaper jeg kan si det samme om...
De som selger denne type forsikring bruker som argument at den dekker nesten hva som helst så fort man har reist hjemmefra. Det er ikke tilfelle!