Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Melding av skade, kommunikasjon og ikke minst oppgjør var overraskende enkelt, raskt og effektivt!
Karantenetid er en ting å ta i betraktning ved kjøp av valp. Men EN ting som jeg syntes er tragisk, er at livsforsikringen til dyret som du kjøper, OGSÅ inngår i denne "karantenetiden", selvom det ligger underliggende sykdommer på valpen du kjøper, som kan komme alt i fra en alder av 6-8 uker til 20-30 månder. Ren tilfeldighet og uflaks at dette skal skje i karantenetiden, men at forsikring ikke dekker død/avliving er tragisk i en slik situasjon. Håper inderlig dette blir endret i fremtidige saker, for denne "lille bagatellen" har mistet meg og min tillitt til Fremtind.
Jeg har stillt en del spørsmål vedr. Skadeoppgjør i forbindelse med skade på min hund. Dette har ikke blitt ivaretatt fra Fremtinds side.
Når uhellet var ute og vi la inn riktige opplysninger så gikk dette kjapt og smertefritt. Utrulig profesjonell og hyggelig saksbehandler. Det som kan bli bedre er svartiden på telefonen. men opplevde at når man valgte å bli tilbakeringt så gikk dette mye kjappere. Veldig god erfaring med Fremtind og har ingen problemer med å anbefale dem som selskap.
Rask og god behandling.Tok en telfonopp og alt ordnet seg.
Fornøyd, kunne ikke vært særlig bedre. Service god. Hurtig oppgjør
Heilt enestående rask og god kundebehandling. Raskt skadeoppgjer