Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Effektivt, enkelt. Og de HJELPER deg! Finner den rette forsikringen ut fra skade. Veldig fair og ryddig oppgjør ved skade
Representant for skadedyrkontroll var raskt på stedet og kom med gode og forståelige råd.
Min forsikring gjennom LOfavør viser seg å være dyrere enn hva jeg ville fått i andre selskap eller om jeg hadde tatt kontakt med Fremtind som ordinær kunde. Bare bilforsikringen er 3000 kroner dyrere i året. I tillegg har jeg opplevd to ganger i løpet av kort tid at Fremtind sniker seg unna ansvaret sitt. Den ene gangen ble jeg frastjålet en sykkel som jeg fortalte at jeg hadde kjøpt brukt til en rimelig penge. Det skulle jeg aldri gjort for da fikk jeg ingen penger tilbake. Fremtind legger beløpet du har betalt til grunn for utbetaling og ikke hva det vil koste å kjøpe en tilsvarende sykkel. Jeg skjønner at man må trekke fra litt om sykkelen er noen år gammel, men dette henger ikke på greip. Det skal jo ikke ha noe å si om du har fått en sykkel gratis eller betalt lite for den? Den andre gangen ble pc-en til min datter stjålet på bussen, men dette vil heller ikke Fremtind dekke fordi datteren min ikke så at tyven stjal pc-en. Derfor mener Fremtind at ikke er snakk om et tyveri. For noe forbanna tull!
Veldig ryddig og lett å forstå,greie å ryddige oppgjør,rask kundebehandling
God og hjelpsom kontakt både på telefonen og i den lokale sparebank. Fungerer akkurat slik jeg vil at et forsikringsselskap skal fungere. Rask behandling uten unødvendig ventetid
Måtte være uten telefon i en uke for å benytte innboforsikring på mobil. Jeg er avhengig av telefon i jobben og kunne derfor ikke benytte meg av forsikringen.
6 ukers responstid på husskade, innkompetent takstmann fra selskapet og ditto saksbehandler som åpenbart mangler kompetanse innenfor sitt område forårsaket mye unødvendig tidsbruk og frustrasjon. Selskapet fremstår dessverre som spekulativt. Første tilnærming er i beste fall rotete med hensikt å unndra seg ansvar, hvilket nok fungerer i mange tilfeller, men ikke når de treffer kunder med faglig innsikt. Deretter lang behandlingstid, inklusive tilbakeholding av vesentlig saks info, før retting i egne feil. Det er kanskje greit i koronatider at det er lang behandlingstid, men tilnærmingen i Fremtinds kundebehandling er dessverre under enhver kritikk. I denne saken er det ingenting positivt, kun negativt.