Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandlere må få felles opplæring, og ikke minst service kurs. Saksbehandlere kan ikke opptre, med så enormt forskjellige svar. Er ikke dette en bedrift? Snakket med forskjellige, da jeg i en alder av 57 år, aldri har brukt forsikring. Var svært usikker. Har skrevet ned alle navn, den siste saksbehandleren kan jo holde service kurs for hele bedriften.
Dem gjør det beste for kunden, er bare kjempefornøyd god behandling.
Bra hjelp med reiseforsikring (den gang det var aktuelt) , ellers har vi ikke benyttet oss så mye av forsikringen.
Sjekk pris hos andre før man velger dette selskapet.
Vi opplevde skade på bil. Alt ble håndtert digitalt uten stopp eller krevende vurderinger. Bil på verksted, leiebil og tidsbruk var i henhold til avtale.
Ble ikke opplyst om at flyavgiften ikke ble dekket. Dette utgir 20%. For en privatperson er det svært vanskelig å få tilbake flyavgiften. Dette burde fremtind dekket og krevet dette tilbake fra flyselskapene.
Vi er veldig fornøyd en rask behandling og god verdivurdering