Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ingen dårlig greit oppgjør og rask behandling vakt telefon meldt skade ok
Ser ut som ingen tar tak i saken. Etter 6 veker har ingenting skjedd. Det meste kan bli bedre
De er alltid høre deg godt og behandling veldig raskt .
Jeg er veldig fornøyd med forsikringen. Rask saksbehandling.
Vi har lekkasje i et utvendig takoverbygg over trapp. Lekkasjen er bare synlig med snøsmelting og regnvær, da i form av litervis med vann. Både ser og skjønner at det over tid har ligget mye vann inni takkonstruksjonen og at lekkasjen kan ha gått inn i husveggen, utfra hvor lekkasjen er. Melder skaden og ber om en skadetakst. Får tilbakemelding fra en takstmann 200 mil unna, med beskjed om å sende bilder av hvor lekkasjen er. Skader inni tak og eventuelt vegg er ikke synlig med mindre det rives. Men likevel, uten å ha sett skaden og uten å ha vært til stede, vurderes skaden til fire tusen og flere timer egen innsats. Det har ikke vært snakk om egen innsats, og skaden koster langt mer enn fire tusen bare for å rive og komme til for å se. Utbedring langt mer enn det. Hadde skaden kostet 4000 tusen å fikse, hadde vi tatt kontakt med en entreprenør, og ikke forsikringen, for vurdering og utbedring. Og egeninnsats? Har det ikke vært snakk om, og er ikke mulig pga. eget handicap. Det er jo derfor vi betaler på den påstått beste forsikringen, for å få en skikkelig vurdering og hjelp til å utbedre skaden. Det lille oppgjøret vi har fått er både urealistisk, hjelper oss INGENTING, og er vurdert på en fullstendig meningsløs måte. Hvorfor sendes det ikke lokale takstmenn, som kan ta det hele i øyensyn? Hva betaler vi egentlig for når vi betaler for den påstått beste forsikringen deres, av den som er lokalt ansvarlig for deres forsikringer, men ikke får hjelp hverken til utbedring eller en realistisk vurdering av en skade?
Jeg er veldig fornøyd med forsikring , veldig rask respons .
Fikk rask behandling og oppfølging underveis i saken.