Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde god service både via telefon og på mail. Rask saksbehandling.
I forbindelse med en bilskade i vinter fikk vi god hjelp fra selskapet.
Har hatt behov for bruk av forsikring ved bil, reise og alt har fungert raskt og effektivt. Kommunikasjon via mail fungert flott og utbetalinger kommer veldig raskt. For meg et ryddig og trygt forsikringsselskap. Bare godord og si...
Jeg ble frastjålet en sykkel til en verdi av 17 000 kroner, riktig nok 9 år gammel, men endte med 2 900 kroner igjen. Det er utrolig lite for en sykkel som fungerte helt fint og ikke i nærheten av å dekke innkjøp av tilsvarende. Mitt største ankepunkt mot Fremtind er imidlertid mangelen på forklaring på hvorfor utbetalingen ble så liten. Det står bare "avskriving 80%" i en kolonne. Hvordan skal en kunde uten forkunnskaper om forsikring forstå det? Hvorfor 80%? Hvorfor ikke 20% eller 95%? Dette er svakt, og mulighetene for å klage var heller ikke godt informert om. Elendig, rett og slett. Utrolig at Sparebank1 kan benytte seg av Fremtind.
Det var veldig enkelt å melde skade via den digitale portalen. Veldig greit å slippe lang ventetid i telefon.
Jeg har god erfaring med den kontakten jeg har hatt med selskapet.
Har hatt et par saker hos dem, misfornøyd med noen, men alt i alt synes at det er bra selskap, tilgjengelig og behjelpelig. Veldig modern og digital selskap, det liker jeg veldig.