Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde billett til Dublin, pga Korona kunne vi ikke dra. Får ikke dekket flybillett pga jeg fikk tilbud om ombooking. Jeg kan ikke og har ikke behov for å reise på et senere tidspunkt, så denne reisen er tapt for meg.
Vår erfaring med fremtind er hittil god og vil foreløpig ikke bytte selskap.
Er stort sett fornøyd med Fremtind Forsikring. Vi meldte inn en skade hvor behandlingstiden gikk utover det lovte. Samme dag vi skulle ringe inn om hvordan saken vår forløp, kom en e-post om ferdigbehandling av vår sak. Vi syntes kanskje at det burde vært litt informasjon spesielt om behandlingstiden går ut over lovet tid.
Det var for mye at og fram. I dette tilfellet gjaldt det knuste briller.
Effektiv og enkel saksbehandling. Meldte skade i appen og hadde oppgjøret på konto uka etter!
Fra skaden oppstod og til forsikringen tok kontakt, gikk det kjapt, rørlegger ringte rett etterpå. Forsikring og rørlegger kom samtidig og sjekket skadene, oppgjøret gikk kjapt og greit. Siden jeg er tunghørt, så var begge to tydelig i uttalen så jeg fikk med meg alt de sa.
Får mulighet til å maile og ha kontakt med saksbehandler. Kunne vært raskere behandling. Til tross for det var 5 dager, ikke så ille. Det som ble sagt ble holdt. Gode beskrivelser på hvordan jeg går frem. Gode betingelser på flere forsikringer. Kunne vært billigere forsikringer.