Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
greit oppgjør uten egenandel . tok litt lenger tid enn det var forespeila .
Mine saker har vært behandlet raskt og ordentlig. Litt minus for at de kan være vanskelig å komme i kontakt med dersom man har spørsmål utenom «standard» som kan finnes svar på på nettsiden.
Melde skade selv på nett med svar umiddelbart. Veldig fornøyd
Fra jeg tok kontakt med Fremtind iforbindelse med bilskade, til saken var ferdig behandlet, tok det svært kort tid.
Tok alt for lang tid før mitt selskap klarte å motpartens selskap til godta ansvar (samme selskap ++++)
Overraskende raskt, smooth og veldig behjelpelig service
Synes det er veldig lett å få ordnet opp i ting. Lettvint å gjøre det når skaden er skjedd, veldig kjekt å kunne ordne det over nett. Er veldig glad i fremtiden som partner.