Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mine saker har vært behandlet raskt og ordentlig. Litt minus for at de kan være vanskelig å komme i kontakt med dersom man har spørsmål utenom «standard» som kan finnes svar på på nettsiden.
Melde skade selv på nett med svar umiddelbart. Veldig fornøyd
Fra jeg tok kontakt med Fremtind iforbindelse med bilskade, til saken var ferdig behandlet, tok det svært kort tid.
Tok alt for lang tid før mitt selskap klarte å motpartens selskap til godta ansvar (samme selskap ++++)
Overraskende raskt, smooth og veldig behjelpelig service
Synes det er veldig lett å få ordnet opp i ting. Lettvint å gjøre det når skaden er skjedd, veldig kjekt å kunne ordne det over nett. Er veldig glad i fremtiden som partner.
OBS OBS! Trenger du noen å snakke med om noe som er vanskelig i livet? Aldri gjør det. Fremtind innhenter informasjonen og nekter deg forsikring. Min partner nektes livsforsikring grunnet hendelser langt tilbake i tid forårsaket av dysleksi og vanskelig skolevesen. Jeg er nå i den situasjonen at hvis hun utsettes for en ulykke av f.eks tredjepart har jeg ingen sikkerhet og må håndtere situasjonen og det økonomiske alene. Lærdom? Aldri snakk med noen dersom du har vanskelig perioder i livet, det blir brukt mot deg.