Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vilkår og behandlingstid var mindre komplekse og enklere da selskapet var Sparebank1 Forsikring. Servicen har blitt dårligere. Kundebehandlerene har blitt frekkere. Det var mye hyggeligere å være kunde før det ble Fremtind!
Alle henvendelser til selskapet har kunn hvert posetive og behjelpelige. 👍😀
Stort sett alltid fått god hjelp når jeg har hatt behov. Ingenting å utsette på selskapet.
Er svært fornøyd med oppgjør de gangene vi har måttet bruke forsikring.
Meldte inn skade og etter noen timer var pengene sendt.
Tungvint, mye fram og tilbake for å få oversikt og kostnadsoversikt. Skulle helst bruke samme firma som taksert skaden til å gjøre jobben. Måtte krangle om prisen og ble trukket to gang egenandel, som vi også måtte påpeke og ble først nektet at var feil.
Jeg tok kontakt med selskapet og beskrev skaden og meget raskt kom en takstmann som var svært godt opplyst om de gjeldende værforhold som var nå i vinter. Takstmannen og Sørlandsbrygga ordnet opp på en utmerket måte. Nå er alt i orden.