Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget rask og ryddig saksbehandling! Saken løst i løpet av 10 dager.
Dette selskapet har tatt «alt med liten skrift» til nye høyder. Selskapet gjør alt for å flytte ansvar til kundene, Bruker uker og måneder på behandling uten å kommunisere underveis.
Selskapet farer med villedende informasjon knyttet til refusjon av reisekostnader i forbindelse med Koronasituasjonen.
Ryddig og kjapp tilbakemelding ved skade, alt fikset seg. 👍
Takk fra Lillehammer. Mandag den 11 mai. Har lært at man må følge sikkerhetsregler. Da min gamle Samsung ble stjålet. Men. Samtidig som jeg har lært. Føler meg ganske dum som dessverre la fra meg min gamle Samsung. Innimari dumt.
Lang behandlingstid og uklare dekningsvilkår. Hvorfor bruker LO dette selskapet??
Veldig fort avslutning av saker og god kundebehandling.