Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang behandlingstid, ingen tilbakemeld på 6 uker Svært lang ventetid på telefon , 45 minutter i kø Svært dårlige forsikrings vilkår i " Norges beste innbo forsikring "
Opplever at sakene blir hurtig behandlet av hyggelige og kompetente mennesker som holder deg underrettet underveis.
Lette å samarbeide med, og gjorde skadebehandlingen enkel.
Fantastisk bra. Veldig kjapp behandlingstid. Her har andre forsikringsselskap mye å lære
Rask respons og meget enkle instrukser👍Fin informasjon da vi var uheldige med tyveri. Har ikke stor erfaring med skader, men dette var positiv opplevelse.
Vi erfarte total arroganse ved behandling av forsikringssak og hvor vi følte oss mistenkeliggjort som kunde Det virket på svar fra selskapet som vi forsøkte å lure oss til forsikrings sak At en ikke får gjennomslag i forhold til en sak må en leve med men en ordentlig vehandling må kunne forventes. Vi var inn til nylig godt fornøyd med annet selskap men besluttet å gå over til Fremtind etter input fra vår mangeårige bankforbindelse DNB. For oss blir det selvsagt å skifte selskap igjen
Flyselskapet mistet bagasjen min så jeg måtte dra å kjøpe meg noen nye klær ringte forsikringen gikk 2 min så va saken godkjent å pengene var utbetalt 🤩