Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter sykehusinnleggelse i utlandet blir vi mistrodd på det meste vi forteller. Dama i telefonen er ufin og vi føler hun betviler det vi forteller. Og visst de i det hele tatt vil tilbakebetale noe av tapet vårt kommer det til å ta mange uker.... skikkelig useriøst. Dette skal vi ut av :-(( Aldri opplevd maken.
Eit solid selskap som kansje koster litt meir, men eg har hatt eit godt kundeforhold og dei er raske på oppgjer.
Forventer at man skal sitte å finne frem kvitteringer på alt, når bilen er ribbet. Kundebehandleren mente at sånn er det å ha med ting på ferie.
Dyrt,ustabile tjenester,står på sitt at jeg må ha en dyrere forsikring enn jeg mener jeg selv trenger,har kun Fremtind fordi jeg er fagorganisert under LO som har gunstige fordeler..
Har ikke fått oppgjør saken startet i mars da jeg ble innlagt på sykehus på Tenerife. Fikk da melding på telefon at jeg skulle kontakte dere når jeg kom hjem for oppgjør.
Når skade oppstår er det helt håpløst å få hjelp, selv med topp forsikring vrir de seg unna som sleipe åler. I tillegg har de skadeinspektør som er inhabil, og opptrer arrogant ovenfor kunde. Anbefaler absolutt ingen til å tegne forsikring i dette selskapet!
Elendig, styr unna. De ringer aldri tilbake igjen når mann legger igjen beskjed. Rune Bjerke tar ut millioner i bonus årlig, det er nok for dem.