Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er skjeldent jeg får noe annet enn en kvittering på utbetalt oppgjør etter en sak. Jeg ønsker jo som kunde å få godkjenne sakene når de er ferdige selv for å vite om utbetaling av forsikringsoppgjør er riktig. Derfor behøver kundene deres alle dokumenter etter dere har ferdigbehandlet en sak. Jeg betaler ikke forsikringspenger for morro...
Gjør ALT for å vei seg unna. Gjør ingenting for å sjekke noe som helst. Stoler ikke på uttalelser fra seriøse og godkjente firma,men lager sin egen konklusjon.
Effektiv saksbehandling. Stoler på kunden. Raskt oppgjør.
Når det gjelder flyt på saken så synes jeg at dem forholder seg nøyaktig med tiden fra transport i posten hjemmefra til sporing og produktet tilbake på plass ferdig fikset på ett blunk. ☺️
Elendig service. Tar laaaang tid for svar. Om man i det hele tatt får svar!! Styr unna!
De gangene vi har trengt å kontakte selskapet, har vi fått den hjelp og støtte vi trenger. Usikker på hvordan de er i pris, men det er produktet som teller til slutt. Tommel opp 😀
Bilskade greitt oppgjort. Forsikring av spikertelt/bobil ikke positivt besvart. Det er for dårlig. Man må kunne forsikre all eiendom.