Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det gikk 2 uker uten noen tilbakemelding, det stod kun at saken behandles. Når jeg tok kontakt for oppdatering skjedde ting, men fortsatt måtte jeg regne med nye dager/uker før avklaring var beskjeden.
Jeg sa tydelig fra til Fremtind Forsikring at jeg hadde kjøpt flybilletter som måtte kansleres pga covid19 og at flyselskapene er nærmest konkurs, men uansett nekter å refunderer det jeg har betalt. Deretter ba dere meg om å dokumentere alle bestillinger, betalingsmetode, etc etc... Deretter sa Fremtind Forsikring.. Vi dekker ikke fly bill.
Rask og grei behandling av min sak. Er godt fornøyd. Dyktige arbeidere.
Raske til å svare på tlf. Raske med tilbakemeldinger. Rakt oppgjør.
Lett skjema, rask behandling. Svært bra. Oppgjør på et par timer.
Synes det var veldig firkantete oppgjør etter skade.
Ble bra behandlet av kundeservicen å kan anbefales til flere.