Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere har brukt 5 måneder for å svare. Bilen min har stått på bilverksted og jeg betalte veiavgifter og forsikring hver måned for 5 måneder og det har jeg betalt ca. 6000 kr for.
Kom igjennom til en innleid som ikke hadde tilgang til å se på saker eller noe. Hun chattet videre med en av dem på fremtind som en mellomdame uten kunnskap eller meninger. Sak avslått da jeg kan få cashpoints. Så får vente et år for å få pengene igjen å da er det nok en ny unnskyldning som venter. De svarer heller ikke på mail. Men det hjalp å trykke tast for haster/kritisk da kom jeg igjennom men var lite poeng å komme igjennom. Byttes så fort ting roer seg
De var raskt med håndtering av saken, raskt svar, og sending av produkten, fikk en nytt oppgradert model av det jeg hadde fra før.
Absolutt et forsikringsselskap å anbefale til andre.
Anbefales! Til alle som vil ha et realt forsikringsoppgjør hvis uhellet skulle være ute!
Rask og ryddig saksbehandling. Grei måte å registrere skaden.
Begrunnet avslaget med regulativ fra staten på Corona viruset. Når reisforsikringen vi har gjelder sykdom uhell og div andre ting. De 7 andre vi skulle reise med på samme arrangement fikk dekt opphold uten forbehold. Tok også 14 dager før jeg fikk svar. Så skal nok bytte til annet selskap som jeg har fått anbefalt.