Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter skriftlig enighet 3 ganger velger Fremtind Forsikring likevel å bryte avtalen.
Vanskelig i begynnelsen av saken, men det ble bra til slutt, hadde vært bra hvis en hadde en saksbehandler å forholde seg til, men alle jeg snakket med var hyggelige
Anbefales ikke. Gjøres med hensikt så tungvint og vanskelig, så det blir enklere å ikke benytte seg av forsikringen. I mitt vedkommende gjelder det en liten enkel åpenbar skade. Men for at de i det hele tatt skulle vurdere saken, så måtte jeg selv dra land og strand for å se om det var mulig å reparere hvitevaren. Det endte med at jeg kjøpte meg en ny selv. Sendte tilbakemelding om det til Fremtind, men hørte aldri noe fra dem
Gode webløsninger. God kundebehandling. Spesielt god i kombinasjon med Lo Favør
God oppfølging og en sak som ble løst raskt. Gode tilbakemeldinger underveis og lett å forstå hva jeg skulle gjøre på de ulike tidspunktene.
Lett å bruke og fylle ut skjema ifm tapt/stjålet og rask tilbakemelding
For dyre på mc og volvo forsikringen jeg har byttet til iff