Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk følelsen av at saksbehandleren ville fremme min sak på en positiv måte og at jeg ble trodd.
Særlig God på oppfølging av skadesaker. Oversiktlig og grei brukerside. Koster litt mye i forhold til andre (Storebrand) Burde gi bedre priser uten å blir presset med oppsigelse.
Fikk rask og god hjelp av hyggelige folk. Ser ingen forbedringer som trengs utifrå den opplevelsen eg hadde.
Vi er fornøyde og kan anbefale Fremtind. Å bli mistrodd er ikke greit. På telefonen ble alt ordnet opp.
Fra skademelding var sendt og til jeg fikk tilbakemelding om at saken var ferdig behandlet tok det mindre enn en time. Skadeoppgjøret var på konto dagen etter. Det får vel ikke blitt bedre!!!
Jeg ber om dekning til ny mobiltelefon da min ble overkjørt av bil og knust. Jeg er skuffet over negativt svar tilbake. Jeg har vert medlem siden 1975 i Fagforbundet tidl. Norsk Helse og Sosialforbund. Jeg har aldri, jeg gjentar aldri brukt en krone.
Har nøkkelforsikring i bilforsikringen, det fungerte utmerket ved tap av en nøkkel. Videre ble bilen min påkjørt, og jeg hadde aldri trodd det skulle være mulig at en skadebehandling skulle gå så raskt og smertefritt som Fremtind presterte! Dette var helt i særklasse bra!