Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å melde skade og kjapp behandlinstid! Melde skade på eit Amerikansk kjøleskap som tok kvelden og vi klarte ikkje berge frysevarene. Alle reie dagen etter hadde eg pengar på kontoen.
Godt fornøyd med tempo på saksgang, og for vår del et godt resultat
Ved inngåelse av avtaler tar de imot deg med åpne armer , og lover deg : Sitat - Hei Takk for at du valgte forsikringer fra oss. Vi vil gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd som forsikringskunde hos oss - både før og etter skade. ) Dette er i praksis en av selskapets største løyner. Etter skade vil de for enhver pris og på et hvert tenkelige punkt til å motarbeide deg som kunde. Og skulle det være noen tvil, så vil den i hvert fall ikke komme kunden til gode . Falsk trygghet , bedrag i stor skala og ansvarsfraskrivelse er noen begrep som faller best inn hos Fremtind Forsikring.
God og rask behandling. Burde presset dere litt mer på pris, fikk uoppfordret et tilbud - etter fornyelse - som lå 10 % lavere. Vifår ta en runde ved neste fornyelse !
Mistet Airpods wtter et fall og Framtind ville ikke dekke dette siden de ikke var stjålet.
Superrask saksbehandling. Lett å melde skade. Rask tilbakemelding og bra oppgjør.
Har vært et selskap jeg tidligere var svært fornøyd med. Rask behandling og god dekning. (har vært kunde i mange år). Har endret seg til at en opplever at så og si ingenting dekkes uansett årsak eller hendelse! Skikkelig misfornøyd med selskapets « dekker ikke».