Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok kontakt med forsikringsselskapet i forbindelse med en reise. På grunn av Covid-19 ble reisen kanselert, og vi får ikke refundert pengene fra flyselskap/reiseselskap. Tok tidlig kontakt med forsikringsselskapet pr telefon, forklarte saken og fikk vite at saken var klar, at jeg hadde krav på å få dekket tapet gjennom forsikringen. Jeg samtykket i å avvente svar fra flyselskapene, i håp om at disse tok sitt ansvar. Og nå som vi ikke har fått det vi har krav på, sier forsikringsselskapet nå nei. Hva er vitsen med reiseforsikring da???
Lett å nå kundeservice,får raskt og lett forståelig svar. Sakene går fort og greitt !
Vi opplever selskapet som bra. I denne coronatider så måtte vi avbestille diverse reiser og flybilletter. Raskt og greit oppgjør.
I de tilfelder jeg har hatt uhell har saken vært enkel å anmelde online og sak har behandlets raskt. Topp!
Utrolig rask tilbakemelding og behandling av saken, satt veldig pris på det. Veldig enkelt, ikke noen forvirrende skjemaet å fylle ut, kun svare på mailen man fikk og legge ved relevant dokumentasjon der.
Fikk hjelp med en knust Apple Watch, rask behandling, seriøs og veldig hjelpsom saksbehandler. Kan virkelig anbefale.
når det oppstår en skade undrar de sitt ansvar selv om det er klart innenfor avtalen