Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk mye forlite i erstatning i forhold til verdi.
Rask behandling. God hjelp. Kan bli bedre på å følge opp kundene ved skade. Jeg selv måtte hele tiden ta kontakt for å få status.
Meldte skade og fikk snakke med en hyggelig kundebehandler. Hun forklarte meg hvordan jeg skulle gå frem. Fikk en rask tilbakemelding og behandling av skademeldingen innen 1 time var alt i orden.
Har nå ventet i 83 dager på reiseoppgjør pga coronaviruset. Har sendt flere mailer men får ingen svar. Flere i samme reisefølge har annet forsikringsselskap og har fått oppgjør for sine reiser. Helt elendig selskap dette. Kommer til å bytte til et annet selskap så snart denne saken er ferdig.
Jeg fikk god hjelp med melding på nett. Snakket også med kundeservice på telefon og fikk veldig god behandling i min sak. Jeg er veldig fornøyd.
Fikk meget god service i forbindelse med bilskade. Trengte ikke å tenke på noe selv for alt ble ordnet til vår tilfredshet.
Veldig fornøyd, rask tilbakemelding. Bare positivt ting å si☺️