Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte skade og fikk snakke med en hyggelig kundebehandler. Hun forklarte meg hvordan jeg skulle gå frem. Fikk en rask tilbakemelding og behandling av skademeldingen innen 1 time var alt i orden.
Har nå ventet i 83 dager på reiseoppgjør pga coronaviruset. Har sendt flere mailer men får ingen svar. Flere i samme reisefølge har annet forsikringsselskap og har fått oppgjør for sine reiser. Helt elendig selskap dette. Kommer til å bytte til et annet selskap så snart denne saken er ferdig.
Jeg fikk god hjelp med melding på nett. Snakket også med kundeservice på telefon og fikk veldig god behandling i min sak. Jeg er veldig fornøyd.
Fikk meget god service i forbindelse med bilskade. Trengte ikke å tenke på noe selv for alt ble ordnet til vår tilfredshet.
Veldig fornøyd, rask tilbakemelding. Bare positivt ting å si☺️
Rask og god kundebehandling og oppgjøret kom før jeg hadde bestemt meg for reparasjon eller nytt kjøp.
Flott service, rask behandling og raskt oppgjør. Vil absolutt anbefale dere til andre. Lenge siden jeg har fått en så rask behandling.