Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget kjapp behandling av skaden, kjapt oppgjør, pengene på konto dagen etterpå, kan ikke bli kjappere.
Meget god services og behandlingstid. Og er meget fornøyd med Dere.
Å bruke 3,5 uke på å behandle en sak er for dårlig. I tillegg behandlet dere saken feil i første runde og forsinket ytterligere
Innboforsikringen fungerte utmerket når fruen knuste glasset på sin mobiltelefon
Har nå prøvd å få tak i Fremtind forsikring i tre uker. Har meldt inn en skade på vår pus nå i 3 uker. Katten vår trenger en operasjon grunnet en betennelse i øregangen. Endelig i dag lykkes jeg med å få snakket med en som kunne ta en avgjørelse. Saken min ble sendt inn via vakt telefonen og deretter via meldeskade.no. Her sitter nå 2 selskaper, DNB og Sparebank 1 og behandler forsikringene våre og krangler og påstår med deg som kunde i midten. Du ringer inn, "bere send inn, dette dekker vi" får du beskjed om. 2 uker senere får du kontrabeskjed at dette dekkes ikke av forsikringen. Jeg liker å være sikker så jeg bestiller alltid best, og med god dekning. Dette hjelper ikke her da dette nye selskapet har sikret seg i alle ender i vilkårene sine. Feilinformasjon på dekningsgrad, feilinformasjon på dekning i det hele tatt, vanskelige å komme i kontakt med (de siste dagene). Og til de grader uinteressert i å høre hva du har å si. Her har dere i Fremtind en lang vei å gå når det kommer til håndtering av nye og ikke minst eksisterende kunder.
Good insurance and quick service. during a claim everything went smooth, and service was excelent.
God oppfølging både tidligere og i forbindelse med siste skade.