Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask service av saksbehandlere med erfaring og evne til å sette seg inn i ulike problemstillinger. Lite byråkrati.
Jeg sto i Columbus uten koffert. Jeg visste lite om hva jeg kunne vente og ringte Fremtind i Oslo. Kjapt og klart svar. Så jeg kjøpte det jeg trengte, tannbørster og undertøy. Og da jeg ringte for å spørre om hvordan jeg slulle forholde meg hva gjaldt utleggene mine, ordnet saksbehandler det i en fei.
Lett å prate med. Grei å ryddig oppgjør. Å gå inn på Mail var ingenting for meg. Bedre å ringe og forklare situasjon en .
Veldig fornøyd,rask behandling av saken sendte inn om kvelden,dagen etter var det svar og penger på konto etter 3 dager.
Alltid raske svar og greit oppgjør de to gangene det har vært aktuelt de siste årene.
Veit ikke om det bare er en saksbehandler som er vanskelig.. men han jeg fikk var ikke enkel å ha med å gjøre. Oppfattet det som han mente at jeg måtte ta noe av kostnadene selv, da prisen fra forhandler var urimelig høy.
Effektiv og grei saksbehandling,når først uhellet var der! Vurdering av egenbetalingen om vi har brukt forsikringen før.