Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde ikke trodd noe kunne fungere så bra. Anbefales.
Min erfaring er veldig positiv så langt. Vi måtte avbryte ferie og kjøpe billetter hjem tidligere. Trodde egentlig ikke vi ville få dekt dette. Registrerte saken hjemme og la ved kvitteringer. Fikk beskjed at Covid-19 kunne forsinke behandling opptil 60 dager, men fem dager etter fikk vi erstatning på konto. Vi krevde bare flybilletter dekket, likevel fikk vi ekstra for tapt ferie. Rask og grei behandling og fikk mer enn vi krevde.
Viser forståelse, raske tilbakemeldinger og ordner opp.
Jeg fikk en kontaktperson som jeg kan henvende meg når jeg trenger.
Fornøyd med hele saken og tidsrommet til skaden ble utbedret.
Selskapet har en velfungerende digital plattform, rask behandling og du møter mennesker, ikke roboter.
Saksbehandler ble syk og saken stoppet noe opp grunnet dette, men ellers veldig godt fornøyd.