Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God veiledning og oppfølging frå første kontakt, God informasjon underveis, enkelt for meg som kunde.
Stort sett fornøyd. Kun vært kunde i 2-3 år. Benyttet meg av skadeforsikringen for et år siden, Var da rask og bra og tilfredsstillende service.
Fikk raskt tilbakemelding på skjema jeg hadde sendt inn. Sønnen min hadde knust glasset på iPaden sin og jeg kunne fortelle han samme dag at alt hadde ordnet og vi kunne få ordnet den.
Anbefales på det sterkeste. Rask behandling, kun 4 dager før jeg hadde ny mobil.
Veldig fornøyd. Alt ble behandlet meget bra Sendte inn og saken ble tatt med en gang.
Bra at vi logge inn med bankid. Resten er jeg misfornøyd med.
Fortsatt ett bra forsikringsselskap som ivaretar kunden. Utvikling og modernisering/digitalisering er også noe jeg ser her gjennomføres og selskapet følger med i tiden. Jeg har fortsatt alt i spb1/Fremtind og er lojal så lenge at man får den hjelp man har behov for ved uhell/skade, annet og at prisen er riktig for tjenesten.