Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De gangene det har vært nødvendig å bruke forsikringen, har det gått bra.
Det ble brukt feil e-postadresse til meg, noe som gjorde korrespondansen vanskelig og forlenget, dette på tross av at riktige personopplysninger var lagt inn hos Fagforbundet. Jeg opplevde at det var tidkrevende og innfløkt å komme gjennom på telefon. Prøvde å trykke på tasten for å bli ringt opp igjen, men ble ikke oppringt. Hyggelige og hjelpsomme folk når jeg fikk kontakt.
Skuffende saksbehandling, tafatt kundebehandler. Forsikringen dekker kun ødelagte ting ved en uforutsatt hendelse, dekker ikke tapte ting.
Er du uheldig, eller at barna er uheldig, da er dette virkelig forsikringsselskapet du vil ha. Super raskt tilbakemelding og aldrig vært noe tull. Rett og slett fantastisk.
Jeg fikk delvis dekning av knuste mobil, fikk utbetalt dagen etter meldte saken. Dette var en bra del av Fremtind synes jeg.
Rask og veldig prefekt skifte på av skjerm på IPhone .
Ble møtt av en hyggelig rådgiver på tlf. Rask prossess rundt forsikringssak i vår dyreforsikring. Pluss for dekning, og effektiv prossess. Noe minus for høy egenandel men helhetlig fornøyd med selskapet da vi fikk god service.