Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble møtt av en hyggelig rådgiver på tlf. Rask prossess rundt forsikringssak i vår dyreforsikring. Pluss for dekning, og effektiv prossess. Noe minus for høy egenandel men helhetlig fornøyd med selskapet da vi fikk god service.
Veldig fornøyd med behandlingstid og effektivitet. Noe kjedelig at egenandel er litt høy på tyveri av mobiltelefon.
Traff en saksbehandler med forståelse, samt rask utbetaling av oppgjør.
Tilbakemelding ved skade og reise er eksemplarisk. Andre svar ved henvendelser også. Ingen ventetid, svar med en gang
Typisk eksempel på ansvarsfraskriving. Respons fra Fremtind var veldig rask med takstmann og håndverkere som satt prosessen i gang. Men, det viste seg at dette var ikke noe som skal hjelpe kunden. Saken ble bre drøyt og ført i feil retning hele tiden. Resultat var at jeg dekket alt kostnad selv og var uten bad i tre måneder. Både forsikringsselskap og banken som tegnet avtale skal sies opp. Vi er en familie på fire.
Ikke noe snikk snakk, foretatt raskt oppgjør, mottatt med takk.
Helt urimelig krav om dokumentasjon i forbindelse med at styringssystem på bergvarme sluttet å virke Følsomt for variasjoner i spenning og dokumentasjonen som ble grunnlag for avslaget ble rapport fra nettleverandør. Min dokumentasjon fra nærmeste lynrader ble ikke tatt hensyn til.