Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er super fornøyd med hele prosessen. Fra da dem kom på befaring til alt var ferdig. Utrolig hyggelige .elsker som hjalp oss
Jeg ble oppringt av en hyggelig dame etter å stått i kø,forklarte hva jeg var utsatt for,så gikk det bare en ca 2 timer fikk jeg Mail hvordan jeg skulle gå fram.Jeg har fått beskjed fra Eplehuset at varen var rep/erstattet og var ferdig for henting,så jeg er svært fornøyd hvor raskt allt ordnet seg.
Hos Fremtind Forsikring får du rask behandling!ser ingen grunn til å skifte selskap!
Møtte en hyggelig saksbehandler som tok tak i mitt problem med en gang. Følte at jeg ble tatt alvor og betrodd. Meget bra!
Kunn en telefon skulle til og det var en hyggelig samtale med kundebehandler.
Den er allerede beskrevet i første mail.Dårlig oppgjør.For lang ventetid på oppgjør.Kunden må bruke masse tid på å fremskaffe opplysninger til selskapet,og så viser det seg at de ikke bruker de opplysningene i sin vurdering av erstatning!!
Til tross for omstendighetene, med tanke på Covid-19. Så ble saken løst med rekordfart.