Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er for det meste fornøyd med dere. Forutenom nå sist hvor jeg trengte direkteoppgjør. Noe som tok fryktelig lang tid. Dyrlegen sa også at dem egentlig har sluttet med direkteoppgjør grunnet tiden det tar fra dem sender inn dokumentasjon til dem får betalt. Noe som er fryktelig synd da man ikke alltid har mulighet for å punge ut med flere 1000kr om gangen
Flott service lette og snakke med og få veiledning av
Meldte skade i vinter, fikk raskt time for utredning hos verksted. Etter dette har jeg ikke hørt noe før saken nå ble lukket. Godt jobbet. Hva ble vi enige om?
Gode vurderinger av skade. Godt verksted vi ble henvist til. De gjorde mer enn de strengt tatt måtte.
Meget imøtekommende kundebehandling. Den styrken det var å ha Fremtind Forsikring i ryggen, ga oss muligheten til å få et godt forlik,
Ved første henvendelse svarte vedkommende at de ikke hadde sykepl forbundet, det var det dnb. Men neste henvendelse gikk alt veldig greit og imøtekommende.
Når jeg tok kontakt med Fremtind og la fram mitt uhell var det rask behandling og de viste meg tillit og var veldige hjelpsomme. Er veldig fornøyd med Fremtind.