Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Føler meg meget dårlig behandlet,da i forhold til at min innmeldte skade ble for dårlig utredet....
Hei, Bjørn, vi ble etablert i 2007, men det er likevel leit å høre at du ikke er fornøyd. Hvis du har ny informasjon i saken din, eller mener vi har gjort en feil, ser vi gjerne på den igjen. Hilsen Heidi
Har bare gode ord om frende, brukt hundeforsikring en gang. Problemfritt!!
Tusen takk for fin tilbakemelding fra deg og vofsen, Grete! Hilsen Heidi
Veldig gode når du trenger det mest. Vi vaf på tur, og min kone falt å skadet flere tenner.Hjelpen vi fikk og sammarbeidet mellom frende å tannlegen var helt kjempebra!
Au, håper det går bra med munnen nå. Det hørtes vondt ut. Glad for å høre at dere ble godt ivaretatt. Sånn skal det være! Hilsen Heidi
Rask og grei behandling,ved skade. Forståelsesfulle ,hjelpsomme og alltid forekomne.Meget fornøyd.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Stein! Vi skal stå på for at du skal være like fornøyd fremover. Hilsen Heidi
Veldig hyggelige og imøtekommende når en ringer og vil ha opplysninger
Så fint å høre, Eva. Takk for tilbakemeldingen din! Hilsen Heidi
Great website. Can be reached easily on the phone and email. Always willing to discuss the price. I have claimed 3 times in the past 8 years and it was really smooth.
Glad to hear you are happy with us, Hamish. Much appreciated! /heidi
Har hatt 2 uhell, eit med båt og eit med bil. Frende rydda opp raskt og effektivt. Utruleg bra service. Betryggende selskap. Kjem aldri til å gå til nokon andre, uavhengig av pris!
Dette var en veldig fin tilbakemelding, Kenneth! Så godt å høre! Vi skal stå på for at du skal være like fornøyd fremover. Hilsen Heidi
Veldig fornøyd med reise og avbestillings forsikring. De få gangene vi måtte bruke, veldig kjappe og hjelpsomme
Håper du holder deg frisk og fin til neste tur, hvis ikke er vi her for å hjelpe. Takk for tilbakemeldingen, Berit! Hilsen Heidi
du har vært kommunikativ! Jeg snakker ikke med mange kunderådgivere som alle gir råd eller sier noe annerledes.
Så hyggelig å høre, Gunther! Takk for tilbakemeldingen din! Hilsen Heidi
Hei , er veldig fornøyd Frende blant annet med dekning av dyr advokat sak og lett å komme i kontakt med pluss ok priser.
Takk for fin tilbakemelding, Arne. Glad vi kunne hjelpe deg da du trengte det, og at du er fornøyd. Hilsen Heidi
Særlig god skadebehandling. Vktig skade forebyggende informasjon mottas ned takk. Enkelt selskap å forholde seg til . Har langsiktig tenkende eiere.
Tusen takk, John! Setter stor pris på den gjennomtenkte tilbakemeldingen din. Her er du innom flere punkter som er veldig viktige for oss! Hilsen Heidi
Holder ikke lovte vilkår, finner på dårlige unnskyldninger for og unngå å hjelpe.
Hei her også, Augustin, hvis du mener vi har gjort feil og ikke fulgt vilkårene, ser vi selvfølgelig gjerne på saken på nytt! Bare ta kontakt, eller send oss en klage via frende.no Hilsen Heidi
De har gått opp altfor mye i pris på 1 år. Pluss lovnader om ting de ikke kunne holde.
Hei, Line. Bilforsikringen er nok gått opp i pris hos alle, dessverre. Skjønner at det er surt, men det skyldes blant annet at antallet skader har økt med 26 prosent hittil i år. Hilsen Heidi
Hallo. Etter ett langt "forhold" mellom familien L. (en aktiv familie) med en rekke forsikringer, som vi har fått gjøre oss nytte av en rekke ganger, er stadig like fornøyde med Frende! Til nå ett helt topp forsikringsselskap!!
Så kjekt å høre at vi har stått på eksamen når familien har hatt bruk for oss. Sånn skal det være! Hilsen Heidi
Sparer drøye 4000,- kr per år å forsikre min Mops her. Like god forsikring som den jeg hadde før.
Så fint å høre at du er fornøyd og voffsen er trygt forsikret! Hilsen Heidi
Har brukt reiseforsikring 2 ganger begge gangen fikk jeg oppgjør selv om krav ikke var oppfylt. Ble vist tillit selv om jeg ikke kunne dokumentere den ene saken og den andre var dødsfall i nær familie. Ikke nær nok til at det skulle dekkes men Frende valgte likevel å dekke det. Meget godt fornøyd. Har fått bedre tilbud hos andre men skifter ikke for det, tilliten kan ikke måles i penger. Anbefales
Åh, dette var en virkelig fin tilbakemelding å få. Takk! Hilsen Heidi