Meny

Frende Forsikring omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
13
av 24 innen
forsikringsselskap
54%
anbefaler
Frende Forsikring

"Ga feil bonus, kostet meg flere tusen!"

Omtale om Frende Forsikring skrevet av Vibeche for 27.08.2018 09.16

Frende Forsikring har totalt 364 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Frende Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Ga feil bonus, kostet meg flere tusen!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Frende ga meg feil bonus på bilforsikring. Jeg betalte ut fra 40%, men da jeg byttet til Nemi fant Nemi ut ila et par minutter at jeg hadde 70% Dette utgjør selvsagt mange tusen kroner i året, men tar Frende noe ansvar for sin feil? Nope!!! Dette er tapte penger! En dråpe i havet for Frende, men en god liten sum for enkeltperson, Frende tviholder på pengene.

Svar fra Frende Forsikring
03.09.2018 13.21
Hei Vibeche, det er veldig vanlig å gå opp i bonus når du bytter selskap, og ned i bonus ved skade, men hva som har skjedd akkurat hos deg kan jeg ikke hjelpe med uten å vite mer om avtalen din. Om du vil vi skal se på saken din igjen, er det fint om du kontakter oss direkte, eller sender en klage via frende.no
Bytt.no
"Ga feil bonus, kostet meg flere tusen!" skrev Vibeche om Frende Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Frende Forsikring?
Gjør som Vibeche og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Frende Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Sverre K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Godt å trygt selskap"
5 syns denne omtalen er nyttig

God oppfølging i saker og rask behandlingstid uten mye unødvendig dokumentering.

Har fått hjelp når det gjelder, ikke bare når mobilen faller i sjøen.

Har vert tro kunde i mangen år og ønsker å forsette med det, både som privat og bedrift.

Svar fra Frende Forsikring
17.08.2018 10.00
Takk for hyggelig tilbakemelding, Sverre! Det var veldig kjekt at en fornøyd kunde tok seg tid til å anbefale oss. Lettere å ta til tastaturet om det er omvendt, har vi skjønt. ;)
Vi skal stå på for at du skal være fornøyd også i fremtiden!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Byråkratisk og utilgjengelig"

Fin nettside. Dårlig kundebehandling og vanskelig å kommunisere med ved uenighet

Svar fra Frende Forsikring
14.08.2018 12.41
Hei, så leit at du synes det er vanskelig å komme til enighet med oss! Vi er veldig opptatt av å ta vare på de gode kundene våre, og du er velkommen til å be om en ny rådgiver eller at vi ser på saken din med nye øyne.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Super bra"
5 syns denne omtalen er nyttig

Att de har stengt i helgene er litt dårligt. Men deres service er veldig bra. Raskt behandlingstid av skade. Veldig

Skillsmissereven
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"FANTASTISK"
5 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk 24 timers vakt telefon. Kompetente saksbehandlere. Service innstilte. Raske tilbakemeldinger. Personlig oppfølging. De bryr seg om enkelt individet. Di støtter og hjelper. Og kommer med råd og veiledning. Slik at kompliserte saker finner raske og kreative løsninger. Positive dialoger. Og hovedfokuset positive medarbeidere og kjempefornøyde kunder. Det skal være GØY på jobben. Trivselsfaktoren er på topp og dette smitter over på hele organisasjonen. Fra Direktøren på toppen til di laveste medarbeiderne. Valgspråket til Direktøren er at alle skal være med på å samarbeide og holde målrettet fokus hele veien i alke typer saker. Dette er selve NØKLENE FOR Å OPP NÅ Å BLI ALLE BESTE PÅ FORSIKRING I NORGE. Vi i firma Skilksmissereven ble så fasinert av valgspråket at det skal være GØY PÅ JOBBER. I denne organisasjonen tenker di alltid helhetlig. Og kunden er i fokus fra dag 1.

Frende Forsikring har totalt 364 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR