Meny

Frende Forsikring omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
20
av 29 innen
forsikringsselskap
49%
anbefaler
Frende Forsikring

"Feil på regning og de retter ikke opp"

Omtale om Frende Forsikring skrevet av Annette for 03.02.2020 10.53

Frende Forsikring har totalt 503 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Frende Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Feil på regning og de retter ikke opp"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vert kunde hos frende i over et år nå og vert godt fornøyd helt til vi plutselig fikk en regning på 9000,- ! Vi så nærmere på regningen og fant ut at frende hadde satt oss opp på kvartals betaling, noe vi ikke hadde fått beskjed om. Vi ringte Frende og klagde på dette, men fikk bare et lunkent svar om de skulle fikse det til neste regning men at vi måtte betale denne. Er også flere venner av oss som har hat samme problemet med Frende opptil flere ganger og derfor avsluttet abonnement og gått over til dyrere forsikrings firma for og slippe slike dyre overaskelsesregninger.

Bytt.no
"Feil på regning og de retter ikke opp" skrev Annette om Frende Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Frende Forsikring?
Gjør som Annette og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Frende Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Ufornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Utilgjengelig kundeservice. Tar ikke kontakt tilbake etter 4 mail eller når man ber om at de skal ringe tilbake. Fikk ikke forsikringen man ønsket. Anbefales ikke videre, og har nå skiftet forsikringsselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig behandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Frende mente det var like sannsynlig at jeg mistet mine hodetelefoner ut av en lomme med lukket glidelås som at de ble stjålet. Imponerende!

Svar fra Frende Forsikring
20.01.2020 09.56
Forsikring blir veldig dyrt for alle om vi også skal dekke saker og ting som blir rotet bort eller mistet, derfor stiller forsikringsselskapene ofte kontrollspørsmål som feks meldte du tyveriet til politiet? Så du tyven? Vet du hva som skjedde?
Hvis du ikke er enig med konklusjonen vår, kan du gjerne sende oss en klage slik at vi kan se på saken din på nytt.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

De er veldig hyggelige når du blir kunde, men når man ønsker svar og kontakt ift eksisterende forsikringer og betalinger blir man sendt videre fra kontaktperson til kontaktperson. De ringer aldri opp igjen og gir ingen klare svar.

Svar fra Frende Forsikring
15.01.2020 12.28
Hei Ellen, så kjedelig at du opplever oss sånn! Det er sjelden vi får slike tilbakemeldinger på kundeservicen vår, heldigvis. Send gjerne en e-post eller klage direkte til kundeservice@frende.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Konkurransedyktig"
3 syns denne omtalen er nyttig

God service og konkurransedyktige priser. Minus for at kundeservice bare er åpent hverdager mellom 8-16.

Svar fra Frende Forsikring
14.01.2020 20.20
Hei Heidi, takk for tilbakemeldingen! Skjønner at det hadde vært praktisk med lengre åpningstider, og det er selvfølgelig en vurderingssak også hos oss. Nå er vi langåpent på torsdager, og du kan alltid sende oss en e-post og få hjelp den veien.
Hilsen Heidi i Frende
Frende Forsikring har totalt 503 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR