Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Gjensidige Forsikring
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
7
av 31 innen
forsikringsselskap
69%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
769
543
265
148
263
Sorter omtaler etter
Viser av 1988 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Anonymus
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelige ved vraking, ellers greie"

God rabatt for unge, ok kundeservice (de kan være litt vanskelige å snakke med og komme i kontakt med. Sær åpningstider på 10-14 for skadeavdeligen), fikk ikke lov til å bruke forsikringen for å kvitte meg en bil etter en skade som ville vært dekket av forsikringen. Altså benytte bergningsbil for 500kr istedenfor å reparere den. Det ville vært billigere for begge parter....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"uklare betingelser"

proffesjonelle ,men litt uklare betingelser.Pris som er oppgitt stemmer ikke med det som blir fakturert..ikke mye,men .........

Kåre P. A
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Voldsom prisøkning 21,8 %"

Har ikke annen omtale enn at prisøkningen for nese forfall er ekstremt høy. Jeg har ikke ellers noe erfaring da jeg ikke har hatt noe erstatningskrav.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Do not go for this company"

Absolutely terrible service. It takes them 11 days to reply and when they do, the emails and the tone is very rude. Better have no customer care than try to go through that. After 11 days of waiting I went with a competitor, which costed 70% more. Yet, no regrets, do not recommend anybody to use their service.

Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Etter 3 år som fast kunde til Gjensidige, bestemte jeg meg for å sjekke opp prisen på min forsikring siden jeg syntes jeg betaler ganske mye. Fikk en venn til å sjekke prisen på forsikring på min bil på Gjensidige sin kalkulator, og han fikk halve prisen av det jeg betaler i måneden. Bestemte meg å ringe de og gi de en sjanse, men de kunne ikke tilby billigere forsikring om jeg ikke kjøpte flere forsikringer til de. Om jeg ville ha prisen min venn så måtte jeg bytte fra gjensidige også bytte tilbake. Synd at de skal fokusere på få igjennom mersalg i stedet for å beholde en kunde. Har nå sjekket flere andre selskaper og alle de kunne tilby meg forsikring til halv pris av det jeg betaler nå, så nå ryker det kundeforholdet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Effektive digitale løsninger"

Effektive digitale løsninger for kommunikasjon med selskapet. Enkelt å få hjelp og raske til utbetalinger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Hyggelige, får inntrykk av at dem prøver å gi billigs mulig tilbud."

Jeg har betalingsanmerkning, og betalte derfor et års bilforsikring med det samme. Nå da jeg trenger innbo, som er 142,- kr k måneden, forlanger dem fremdeles forskuddsbetaling. Jeg blir ikke behandlet som en kunde der. Jeg betalte bilforsikringen for et år fordi jeg følte det var riktig av dem. Nå, derimot, er jeg så langt en pålitelig og ærlig kunde- jeg bør ikke føle at det er motvilje mot å gi meg mine forsikringer, som jeg betaler for. Dessuten, hvis mot formodning betaling skulle utebli- er ikke forsikringen gyldig likevel. Men hun på kundeservice var hyggelig og rimelig ang beløp, og rabatter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"De har lagt på premien fra å være konkurasnedyktige til å ikke være det"
1 syns denne omtalen er nyttig

De følses trygge og har ett godt rykte. De ga meg en god pris på forsikring ifjor. Men etter sammenligning i år så er de ganske mye for dyre. Det syns jeg er leit

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra, tilgjengelig, vennlige og trygge"

Jeg er veldig fornøye med Gjensidige, men til tross for YS avtale har jeg fått bedre tilbud av annet selskap, som gjør at jeg vurderer å bytte

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra men uoversiktlig"

Bra men uoversiktlig og nødvendigvis ikke billigste heller, det er nok noen andre der ute som er også til å stole på og rimeligere for vanlig folk. Poenget er at når mann skal samle alle forsikringer hos en leverandør for å oppnå best rabatter så synes jeg at det er vanskelig å se hva er månedlig kostnad per forsikring. Jeg har nødvendigvis ikke lyst til å betale for en MC forsikring som mann min for eksempel har. Så må mann finne det ut på egen hånd hva den månedlig beløp bli på hver. Det er tungvint og uoversiktlig. Vi har hatt andre forsikringer før som var dritt flink på å vise hver måned hva hver forsikringene kostet, selv om det var en total beløp på faktura. Så det var enkelt å finne ut hvem skulle betale hva selv om vi alle i huset hadde forskjellig forsikringer samlet i samme forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få svar"

Virker bra heilt til du treng det, da er det kun lovnader og ingenting skjer. Må mase lenge for å få hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kraftig prisøkning etter første året"

God kundeservice, fikk et godt tilbud da jeg byttet til de, og god hjelp da jeg måtte endre forsikringene mine i løpet av året. Ellers ikke hatt bruk for forsikringen, og reagerte kraftig på at prisen hadde økt med over 12% da det var på tide å fornye avtalen. Minner mye om lokketilbud, ber alle om å passe på og sjekke priser jevnlig!

Fredrik K. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra dekning og kundestøtte"

Jeg har personlig bare hatt bra erfaringer med gjensidige forsikring. De er mitt første forsikringsselskap og prisene er helt greie. Appen deres funker greit og nettsiden funker veldig bra. Er ryddig og oversiktlig. Fakturaer fikses opp med selv om e-faktura ikke går igjennom. Ingen skjulte priser eller betalinger. Veldig gjennomsiktig og fint.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bruker useriøse selskap i renovering etter skade"
3 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidige benytter et selskap til renovering etter skade. 2 år etter skaden skjedde er badet fortsatt ikke satt tilbake til den stand det var i, i tillegg til dette så har dette firmaet påført mitt bad ytterligere skader og ødelagt 4 fliser som ikke lar seg skifte ut. Gjensidige er ikke villig til å kjøre denne saken videre mot dette selskapet og dermed virker Gjensidige, som selskap, ikke troverdige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kraftig prisøkning de siste årene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er fornøyd med alt unntatt at de har økt premien kraftig de siste årene på tross av at jeg aldri har hatt kollisjoner, innbrudd eller andre nevneverdige uhell. Bilforsikringen økte f.eks. med ca 20 % på to år til tross for at jeg ikke har vært involvert i en ulykke i de ca. 45 årene jeg har kjørt bil og motorsykkel.

Jeanette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet etter over 20 år som kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid vært kjempe fornøyd som kunde i alle år. Men nå har Gjensidige uten endringer fra min side og ingen skader likevel valgt å øke min årspremie med nesten 6000kr. Skuffende

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"bra service og good hjelp"

beste forsikring og letteste å ha med å gjøre veldig fin og ryddig nettside lett å finne frem eller bytte i forskjellige forsikringer

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Strålende"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har vært maks uheldig siste to årene, og Gjensidige har ikke vært vanskelig på noe punkter! Takker for all hjelp i mine skadeoppgjør, både på selve huset og innboet! Flott service, raske på labben og skaden ble fikset fort. Følte oss prioritert hver gang!

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bilforsikring med maskinskade"

Vilkårene er dårligere i Gjensidige enn andre selskap, gjelder maskinskade som ikke dekker plutselig havari på clutch.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Har inbfalt av en kamerat så jeg skal prøve dere fo se hvordan det går hvis blir fornøyd skal vare kunde,

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Gå gjerne for Gjensidige"

Jeg har mange års erfaring som kunde i Gjensidige, og har alltid vært godt fornøyd med selskapet. Gjensidige har gode forsikringer, avtaler og service. Jeg kan trygt anbefale Gjensidige forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice. Bytt forsikringsselskap om mulig asap. Informerer ikke kundene riktig info enn må Google opp selv

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kunde oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Trodde faktisk på en kundebehandler , at denne skulle ha utvidet forsikring på hus og Hage viste seg at de snor seg unna

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Selskapet med falsk trygghet."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg vet ikke hvordan jeg skal uttrykke meg om dette selskapet, men det er ille.. ordentlig ille. Takstmenn er rett og slett sleipe, ufine og useriøse, til tross for fremlagt dokumentasjon vedrørende skade på bil - Med ytre påvirkninger noe kasko dekker, nekter de ansvar for reparasjon. Hevder de fått informasjon fra eget skade-verksted som er 100% sikker på sin sak, til tross for at de ikke engang har sett på bilen/skader. Når jeg vennligst ber om referanse/grunnlag fra verksted blir jeg oppringt av takstmann - han hevder da at alt er tatt muntlig, noe jeg synes er rart i slikt sammenheng. Under samtal ble takstmann hissigpropp/ufin med kommentarer som "jeg gidder ikke å se på denne saken mere" ol. Jeg ble helt satt ut av telefonsamtalen fra Gjensidige. Ordentlig dårlig selskap er det! Styr lang unna

Tor I. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Vet ikke hvor jeg skal begynne"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg må si jeg virkelig er glad for at jeg ikke er kunde i dette selskapet! Og det kommer jeg ALDRI til å bli heller!!! Jeg hadde ikke leiebil dekning hos mitt forsikringsselskap så derfor måtte jeg henvende meg til Gjensidige. Jeg hadde ikke skyld i skade. Men det har vært et mareritt uten LIKE å få hjelp fra Gjensidige! Saksbehandlingen tok nesten 4 uker selv om Gjensidige fikk de SAMME papirene fra meg som det Hertz hadde. Det går ikke an å få hjelp verken på telefon eller chat, siden Hertz er næring og jeg måtte kontakte næringsavdelingen. Den eneste kommunikasjonen de ønsket var på epost, Hvor svartiden er fra 1 - 2 dager. Jeg sitter fortsatt uten leiebil og får ikke svar på mine enkle spørsmål! Gjensidige eier ikke service, folka på kundesenteret er frekke og ufine og det virker som om de bevist trenere sakene for å slippe å gi meg leiebil dekning. Dere har sikkert skjøt det allerede, JEG ANBEFALER IKKE DETTE SELSKAPET! Så gjør meg en tjeneste styr unna!!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR