Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har en utmerket reiseforsikring . Utvides gjennom Gouda. Falck i Danmark fungerer utmerket !
Jeg fikk dekket 30 dager leiebil av Gjensidige etter jeg kræsjet bilen min. Etter 9 dager var det problemer med leie bilen. ringte Gjensidige å ba om å bytte, de godtok dette. Når de 30 dagene hadde gått fikk jeg regning på 14 000 av Hertz. Gjensidige mener de aldri godtok bytte av bil, selvom det er samme pris.
saksbehandlerbehandlingen var ikke god. de stoler ikke på og stiller dumme spørsmål
Ble skammet, fikk en pris av selger som var billigere enn min tidligere forsikring. Byttet og fikk regning som var høyere enn min gammle forsikring. Nå er jeg på utskikk etter en ny forsikring pågrunn av min misnøye av feil knformasjon og dårlig kundeservice. Er ikke fornøyd med dem.
Dårlig kundeopplevelse. Hold dere unna Gjensidige. Jeg vil aldri kjøpe ny forsikring der
Generelt veldig fornøyd, rask service når behovet for å benytte forsikringen har vært der.
Har gode erfaringer med Gjensidige - ikke alltid billigst (men stort sett greit), og har fått raskt hjelp, også midt på natta i utlandet.
Godt og stabilt selskap. Skulle ønske det var noe rimeligere
Alt er greit,men litt for dyr,prisene kunne vært litt lavere
Gjensidige tilbyr ikke e-faktura, kun avtalegiro..
Veldig fornøyd med både kundebehandling og pris! Foreløpig ingen som kan matche på pris
Har berre gode erfaringer med Gjensidige. Har ikkje brukt Forsikringene, vi har berre betalt og vore fornøyd.
Er fornøyd, men synes prisen er høy. Det skrues opp og må vurdere tilbud fra andre plasser. Kundebehandling ok.
Vi har nå blitt møtt med hyggelige kundekonsulenter,.
Har vært veldig fornøyd med gjensidige, og de er eneste selvskap som kunne gi meg ett godt tilbud for min bil selvom jeg er under 23, men når skade først skjedde og jeg skal få leiebil, så får jeg vite at det er en citroen. I forsikringsvilkårene så skal jeg ha en tilsvarende bil, den er jo langt ifra dette. Til info, så har jeg pr idag en tesla model 3 2024 modell.
Heilt elendig kundeservice. Blir lovt at dem skal sjekk opp i problemene men dem ringer aldri opp. Blir fortalt ei ny løgn kvargong eg ringer inn. Pga teknisk problemer så har eg måtte betalt inn over 10tusen kr på 1mnd. Forsatt har dem ikke klart å for orden på sakene. Anbefaler ikke å bruke dem Styr unna