Er fornøyd med Gjensidige. Alltid god og klar kommunikasjon med kundesenter. God pris. Har heldigvis ikke trengt å bruke forsikringen enda, så ved skade kan jeg ikke uttale meg.
Har brukt Gjensidige på bil,reise og innbo i 15 år. Flott selskap og problemfri oppgjør. 1×reise 1×innbo og 3×bil.
Helt ut av det blå, kostet bilen 3500,- mer i året, tross bonusøkning. Er nå lykkelig Storebrand-kunde :-)
Har hatt god erfaring med Gjensidige, men de ble alt for dyre. Jeg husker det trikset de gjorde med kundeutbytte. De tar med begge hender for så å gi tilbake lillefingern. Hvis noen tror Gjensidige er snille og gir deg penger så tar de veldig feil. Prisene økte drastisk da de begynte med kundeutbytte.
Nei dette er for dårlig bra inntil man vil ha penger av dem gjennomsiktige løynaktige Håper dem går konk delux
Har bare positive erfaringer med dem med synes prisen begynner å bli i stiveste laget så vurderer å bytte.
Jeg var på jordomreise i starten av 2020, og hadde gjensidige sin reise pluss forsikring. Da korona traff verst, og vi skjønte at det var på tide å dra hjem dekket de reisen hjem. Jeg fikk så delvis refusjon fra Kilroy som var reiseselskapet jeg brukte. De sa at jeg skulle få resten på forsikringen. Da sier gjensidige nei, det har jeg ikke rett på. Mine to andre venner som da har helt identisk situasjon som meg hadde europeiske reiseforsikring. De bryr seg tydeligvis mer om kundeservice, så de fikk tilbake penger + kompensasjon for tapte feriedager. Korona er nytt for alle, det finnes ingen egen Korona relatert del i forsikringskontrakten. Her hviler alt på om forsikringsselskapene er villige til å yte kundeservice i denne spesielle situasjonen. Gjensidige altfor gjerrige, og bryr seg tydeligvis ikke om kundeservice. If har nå fått en ny kunde, og gjensidige har tapt en. Utrolig kjipt at det eneste det ligger på her var om man valgte riktig selskap. Jeg er hvertfall 10 000kr i minus, og tenker at gjensidige kunne ha utbetalt det til meg med tanke på hvor dyr reise pluss forsikringen er. Jeg er utrolig skuffet, og anbefaler ingen gjensidige. Dette også med tanke på de elendige saksbehandlerne, som tydeligvis ikke hadde tid til å høre hele saken min.
Ingen negative opplevelser med selskapet, men har ingen erfaring hvordan de håndterer et skadeoppgjør, noe som for meg er veldig viktig når jeg skal velge forsikringsselskap. Hyggelig med utbyttebetaling.
min sønn fikk frastjålet sin sykkel, pengene var på konto nesten før jeg fikk meldt fra om tyveriert, ekstremt raskt og enkelt, anbefales! min kone har også tidligere fått forsinket bagasje ved reise, også den gangen utbetaling raskt uten noe tull.
Har hatt god erfaring helt frem til i sommer. Da var selskapet ikke bra. Jeg fikk muntlig aksept for et utlegg ifm. reiseforsikringen, men da jeg skulle få refusjonen - mente de det ikke var gitt aksept for utlegget og nektet å refundere. Slik bør det ikke være! Jeg prøver et annet selskap etter å ha vært i Gjensidige i 35 år.
De har "min side" som jeg kan logge meg inn i. Her finner jeg arkiv over alle tidligere og evt. pågående skadesaker. Kommunikasjonen er her og ikke per e-post. De svarer raskt både her, per telefon og via nett-chatt. Enkelt og finne dokumentene om forsikringene mine, lett og bestille og avbestille nye forsikringer.
Rask tilbakemelding. Løsningsorientert. Konkurransedyktig. Bra at de er opptatt av å støtte nærmiljøet.
Vanskelig med erstatning saker, må sloss litt for å få ut noe penger, hvis du får noe i det hele tatt
Stort sett god kundeservice og seriøst selskap , men generelt for dyrt og man burde få mer tilbud og opplysninger. Kan også bli bedre på kommunikasjon.
Har ingen dårlig Erfaring med Gjensidige. Behandler alltid skadesaker raskt. Hyggelig og forståelsesfull kundeservice. Meeen, for dyre priser.
Have a court trial, running with this company, waited over 5 months after that they declined my case, will meet in court and will se who wins
Har hatt Gjensidige i mange år og stort sett vært fornøyd med skadeoppgjørene. De har etter hvert blitt dyre på pris, særlig etter flytting til Oslo.
Gjensidige er et solid selskap, aldri hatt problemer med skadesaker. Hvert år har jeg mottatt utbytte som kunde, det er viktig å ta med i beregningen.
God service fra ansatte, brukervennlige nettsider. Flott at man får kundeutbytte gjennom Gjensidigestiftelsen. NAF-medlemsskap gir ekstra rabatt på bilforsikring.
har kommet med en ny bil og tilbudet jeg mottok fra deg for den var mye mer enn for den gamle bilen så jeg er ikke fornøyd
De påstår at de har ekstra rabatt til YS-medlemmer og andre. Hva nytter vel det når de er rådyre utgangspunktet? Hold dere unna.
Godt selskap og service vennlig. ikke har jeg hatt problemer med selskapet og de er lett tilgjengelig.
Info gitt på telefon på kundeservice var helt forskjellig fra hva resultatet ble etter behandling av skadesak. Denne villedende informasjonen førte til tap på flere tusen kroner.
Etter å ha mottatt det jeg nå betrakter som et lokketilbud for ett år siden, ble prisen skrudd himmelvidt i været ved fornyelse av ny avtaleperiode. Dette tiltross for at jeg ikke har hatt noen skader dette første året.
Er misfornøyd med økningene i forsikringsprisene hos Gjensidige. Siste 10 år har årlig prisøkning vært på godt over 10 %, mens gjennomsnittlig konsumprisindeks har vært snaut 2 %. Av dette blir det som kjent formidable forskjeller på 10 år. Gjennom forhandling med Gjensidige har jeg fått stoppet opp prisøkningen to ganger de siste 10 årene, men så er det tilbake til 10-12 % årlig økning igjen påfølgende år. Jeg er lei av å gå i forhandlinger med forsikringsselskapet hvert år. Noen som kan tilby akseptable forsikringspriser over tid? Er ikke interessert å et gunstig "introduksjons"-tilbud.