Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Gjensidige Forsikring
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
6
av 31 innen
forsikringsselskap
68%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
779
549
269
150
274
Sorter omtaler etter
Viser av 2021 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"God kundeservice!"

God service, blir meget godt ivaretatt som kunde.De er utrolig imøtekommende og behjelpelige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig og vanskelig å få klare svar"

Det blir for vanskelig for eldre mennesker med lite kjennskap på pc å få de svar man trenger i et skadeproblem.

Mohammed B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd med kundebehandler"
1 syns denne omtalen er nyttig

Syntes saksbehandler hadde liten lyst til å forklare hva skadeoppgjørets konklusjon var basert på samt at jeg ikke forsto at skaden skulle gå på bygg og ikke løsøre. Mottok et uspesifisert brev/oppgjør som jeg gjerne ville ha forklart.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig bra kundeservice"

Veldig bra kundeservice, de en treffer på chat/tlf kan noe om forsikring. Enkelt med oppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Var bedre tidligere"

Har mye bedre erfaring tidligere, pris og skadeoppgjør har blitt darlig. Har svært få skader gjennom alle år som ikke blir vurdert. Prisene går i været!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Jeg er fornøyd med selskapet"

God senvice. Selskapet tilbyr gode priser. Jeg er i godt fornøyd med selskapet.

Olemagne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt, enkelt og hyggelige!"

Jeg har hatt gjensidige til alle mine forsikringer siden 2014. Dette inkluderer reise, helse og ulykkesforsikring samt bil og moped. Jeg har fått utbetalt flere ganger, ingen av gangene var det noe krøll eller forsinkelser. Enkle å nå både på telefon og på nett. Noe høye i pris har de blitt, men det er helt greit med den servicen jeg får her kontra DNB og Storebrand som jeg har prøvd ut tidligere. Anbefales sterkt fra min side!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Forsikringspremieøkning på 40 % etter fire måneder!"

Ble kunde i februar, og i juni kom det en 40 % prisøkning pga. "flere skader, dyrerer deler og lengere vente tid på verksted". Det skal visst omfatte alle sier de. Dette lukter bullshit, ser at andre har fått store prisøkninger tidligere også.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Meget bra på alle mulige måter."

God service, god hjemmeside, blir meget godt ivaretatt som kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dekker ikke skader ved flytting."

Ved flytting utført av transport/flyttebyrå (firma.) I ditt forsikring bevis under punktet ''flytteforsikring'' fremkommer det at vi dekker <skade ved flytting utført av transport-/flyttebyrå (firma.), idrettslag, foreninger o.l>

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"utilfreds"

er dyrt og når man kjøper ny forsikring så skrur dem opp prisen veldig mye , lite med rabbat å få og vannskelig å få kontakt pr telefon

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Omtale"

Positivt med kundeutbytte. God service. Stadig økende pris trekker ned.

Christoffer W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd"

Veldi bra selskap med veldi gode tilbud, stor fan av kundeutbytte, men vil selvfølgelig bare sjekke om noen har BEDRE tilbud.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fantastisk kundeservice"

Gjensidige er hyggelige, kunnskapsrike og ærlige i sitt arbeid.

Kjetil S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Raske og presise oppgjør, og god informasjon."

God hjelp og god informasjon. Veldig hjelpsom og forståelsesfulle kundebehandlere.

Cathrine G
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Hadde bedre avtale før"

Dårligere vilkår nå.hadde bedre forsikring før mh til pris

Kristoffer H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Gjensidige forsikring"

Super fornøyd med gjensidige bare litt dyrt. Ellers veldig fornøyd 😋🙌

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Prisen er helt syk når du er under 23"

forsikringen er altfor altfor dyr det er skammelig

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Egentlig fornøyd."

Bra selskap men for dyrt. Skadeoppgjør etter uhell med mc veldig bra. Skulle gjerne fortsatt vært kunde men sjekker flere selskaper.

Per O. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Reagerer raskt og er hjelpsomme"

Ved tyveri i utlandet har erstatningen vært god i forhold til det som var stjålet. Ved bilskade har oppgjøret vært greit ingen fram og tilbake diskusjoner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte det. Måten de snakka med meg var veldig uhøflig. Ønsker ikke å kommentere mer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"flinke og trygge"

bare gode erfaringer, og rask behandling. Noen mener de er dyrere så vil sjekke ut dette.

Arnleif L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"gode erfaringer med gjensidige"

dei er raske med skade meldinger, og evt da utbetalinger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Godt fornøyd med service, dog stiv pris."

Er godt fornøyd med produktet fra Gjensidige og er helt for utbetalingen av kundeutbytte, men desto eldre jeg blir, desto dyrere blir bilforsikringen - noe jeg syntes er veldig merkelig. Begynte på 10 400,- i 2017 og er nå på 16 000,- + det statlige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lett å bruke!"

Gjensidige har en app, og jeg har brukt den mens jeg har vært kunde, derav mine oppfatninger. Jeg synes gjensidige er lett å bruke, blandt annet å bytte kjørelengde, i tillegg for man beskjed når man nærmer seg nytt faktura år, dette gjør det lett å spare penger. Jeg synes egentlig ikke det er så mye som de kan gjøre for å bli bedre, så fornøyd er jeg med dem😊😊😊 De har vært åpen og hjelpsomme helt siden jeg bestillte forsikring hos de. Mildt sagt veldig fornøyd.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR