Gjensidige Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hus ble totalskadet i august. Enda ikke kommet i nærheten av en løsning et halvt år senere. Innboforsikringen står også fullstendig stille, uten noen utbetaling nå 5 måneder senere. Nå i desember fikk vi beskjed om at de har stor pågang, uten at det egentlig hjelper noe særlig fra vår side. Sitt også dessverre med en redsel om at saksbehandler på husforsikringen aktivt jobber mot oss, og rett og slett prøver å lure oss til å akseptere en hinsides lav "kontantutbetaling" (ca. 60% av boligens verdi før brannen) i stedet for å bistå med å bygge nytt hus til oss. En bitteliten positiv del ved dette er at vi ble fulgt opp kort tid etter brannen og at vi får dekket husleietap til saken er avgjort. (Selv om denne summen også er litt lavere enn forventet) Det dreier seg om en horisontaldelt tomannsbolig med forskjellige eiere. Da vi tegnet forsikringen for lenge siden ble vi informert om at vi må ha en forsikring som dekker hele bygningen for å unngå problemer og konflikter, nettopp på grunn av totalskade, men for et stort problem Gjensidige likevel mener at dette er, selv om vi har gjort alt korrekt. Jeg kan dessverre ikke anbefale Gjensidige på nåværende tidspunkt.
Er meget fornøyd med Gjensidige, jeg bruker bare bytt.no for å se om jeg kan finne noe billigere
Har vært kunde i Gjensidige tidligere, konkurransedyktige priser.
Prisen totalt med påståtte rabatter er meget høy. Det er sammenlignbart.
De ringte i arbeidstid, og ettersom min arbeidsplass er 100 dB+ så kan de glemme tlf i arbeidstid. Sa de kunne ringe etter arbeidstid, men de tok aldri kontakt igjen, som heilt greitt for meg, kjære Gjenstridige.
Det er ikke alltid lett å vite hvor man skal melde skade, Innbo eller Reise. Jeg valgte feil, og da fikk jeg ikke endret til den riktige, og fikk beskjed om at saken var avsluttet. Og veldig komplisert å treffe en fysisk kundebehandler
Satte opp prisen med 40% etter 8 måneders avtale. Hadde ikke trodd at Gjensidige var en virksomhet med en slik policy. Jeg oppfatter dette som useriøst. (Fikk ny avtale med et annet selskap som var 10% lavere enn det jeg betalte opprinnelig hos Gjensidige) Så gjenstår det å se om bransjen er blitt slik ved neste forfall hos mitt nye selskap….
Veldig fornøyd med reiseforsikringen. Den dekker alt. Men den er blitt dyr.
Har vært kunde i over 20år men nå er det nok. Dårlig service og prisene har skutt i været.
Gjensidige har eg aldri hatt èin klage på, de er kundevennlige, raske og pålitlige
Aldri blitt møtt av mer respektløse mennesker jeg har våre borti når det gjelder forsikringssaker. Prøver og lure seg under alt.2 ganger har jeg måte bruke advokat for og få rettighetene mine noe som skulle våre unødvendig. Respektløse, fikk til og med spørsmål om jeg prøvde på en forsikringssvindel sist gang.
Rask behandling og god service. Dessuten konkurransedyktige priser.
Setter opp prisen med 20-25% ved fornyelse ett år etter at forsikringene ble tegnet. Dette uten at jeg ble varslet på forhånd.
Vanvittig økning i pris uten varsel. Justert bilforsikring uten skader eller andre årsaker. Fra 11 til 14’
På toppen av forsikringsselskaper pluss at du får tilbake av selskapets overskudd.
Har god erfaring med selskapet, men synes prisen har økt sterkt etter første året.