Det lønner seg å sammenligne
Gjensidige Forsikring
Skriv omtale
Ferdig på 1 minutt. Helt anonymt

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

Les alle 731 omtaler og erfaringer om Gjensidige Forsikring

731 omtaler
Gjensidige Forsikring
Rangert #2 av 19
innen forsikring
Bra
4,1
AV 5
4,0
Kundetilfredshet
Bra
4,2
Kundeservice
Bra
4,2
Skadeoppgjør
Bra
Din tillit er vår høyeste prioritet. Bedrifter kan ikke redigere eller slette omtaler. Les mer.
Viser 731 omtaler om Gjensidige Forsikring sortert på relevans
Gå til toppen av siden
Hva synes du om
Gjensidige Forsikring?
skriv omtale
FILTRER
Sammendrag
SORTER
Relevans
Du er helt anonym
Ferdig på 1-2-3
Hjelp andre
Start din omtale av Gjensidige Forsikring
Hva synes du?
"Skrur opp premien med 30 uten grunn"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Skadeoppgjør
1 / 5
Beate
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Spenstig å få e-post om at det er en elektronisk mld på dine sider til meg. Har aldri samtykket i å ha en elektronisk mappe, men forsøkte å komme inn uten å lykkes, kundebehandler forsøkte også men måtte gi opp. Kundebehandler sender meg posten til min e-post og da må jeg si jeg ble sjokkert, har ikke hatt skader men ut av intet er premien bare over natten hevet med 30 %. Nå skjønner jeg hvorfor de ikke ville sende meg dette i posten. Dette er fullstendig useriøst!

1 synes denne omtalen er nyttig
"Helt greit, må bare ikke få en skade!"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Skadeoppgjør
1 / 5
Bernt T
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Har hatt 1 skade med Gjensidige, Kommunen hadde blåst inn kloakk inn i mitt hus, kommunen påtok seg alt ansvar, Gjensidige var vanskelige i 1 år helt til jeg satte i gang rettslig prosess, da husket Gjensidige at Kommune faktisk hadde påtatt seg all skyld, de ville da rydde opp, vi ga dem ansvaret til å rydde opp mens vi skulle på en 3 ukers ferie (avtalt 2 mnd før). Dagen før vi kom hjem ringte de å sa at de dessverre ikke hadde rukket å få gjort de nødvendige utbedringene. Vi måtte tilslutt styre dette selv og det ble greit. Men frekkhetens nådegave tilhører likevel Gjensidige, da Kommunen erstattet alle skadene og min egenandel, noe som egentlig var avtalt på dag 1, klarte de å sende tilbake den fratrukkede egenandelen med en tekst der de skrev at de hadde gjort et ordentlig stykke arbeid og på bakgrunn av dette hadde de nå klart å få tilbake min egenandel. Regelrett useriøst.

"Pålitelig"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
2 / 5
Skadeoppgjør
4 / 5
Bjørn E. B
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Gjensidige kan bli bedre på kundebehandling ved skade, men leverer det som står skrevet i forsikringsdokumentet. Er noe høy på pris for biler etter min mening. Ved et godt tilbud andre steder kan jeg nok vurdere å bytte forsikringsselskap.

"Dårlig"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
Kundeservice
2 / 5
Skadeoppgjør
2 / 5
Mads
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Unngå innbrudd eller skade når du er forsikret der. Vanskelig takstmann ved innbruddet.
Da jeg ble påkjørt av en annen bil fikk jeg bare mail fra Gjensidige om at saken var avgjort. Du ordner resten.

"Gjensidige Forsikring"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5

Forsikringsselskapet som gir god kundebehandling, rask skadeoppgjør og gode betingelser og priser. Og det eneste selskapet som jeg vet om som faktisk gir kundeutbytte til sine kunder hvert eneste år!

"Strålende fornøyd"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Håvard
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Etter å ha vært kunde i 3 år har jeg kun positivt og si om Gjensidige. Hjalp oss på en utmerket måte den ene gangen vi hadde behov for å bruke de.

"Utmerket"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
4 / 5
Omtalen omhandler

Utmerket kundeservice. Lav pris på forsikring. Kan bli litt bedre ang. behandlingstid v/event. uhell.

"Fornøyd"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
Kundeservice
4 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Dag R. D
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Jeg synes Gjensidige er et relativt bra forsikringsselskap. Har ikke hatt problemer med mine forsikringer. Og er fornøyd med å være kunde der.

"Helt topp"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5

Har hatt gjensidige i alle år, og er MEGET fornøyd. Aldri noe tull, og enkelt og smertefritt oppgjør.

"Erfaring etter en stormskade"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
4 / 5
Skadeoppgjør
4 / 5
Terje D
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Fikk lite informasjon om hvordan selskapet har kommet fram til skadetaksten, måtte bare godta tilbudet på oppgjør.

"Meget dårlig"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Skadeoppgjør
1 / 5
Wenche W
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Kjøpte tilleggsforsikring reise kr 10252,- og betalte omgående! Gjensidige glemte dette og sendte kravet til inkasso! Dette ble oppklart med engang! Imidlertid fikk jeg en skade på øye og måtte konsultere lege på ferie stedet i alt nok kr 650,- denne regningen ville ikke Gjensidige betale og resultat var at jeg selv betalte denne i etterkant da regningen ble ettersendt meg etter hjemkomst! Tok kontakt med Gjensidige for å få en forklaring og fikk fortalt at tilleggsforsikringen ikke var notert og at det var billigere for meg og betale denne regn på kr 650,- ??? Ble senere oppringt og hvor det ble fortalt at dere allikevel ville dekke kr 650,- da forsikringen allikevel etter at dette ble notert var betalt til rett tid! For meg virket dette meget rotete og useriøst Jeg kommenterte til vedkommende som ringte meg opp at jeg var glad for at det ikke var større syk/eller skade som jeg hadde hatt, men ble da forklart at dette ville Gensidige selvfølgelig ordnet opp med??? Jeg er derfor noe skeptisk til Gensidige Forsikring!

1 synes denne omtalen er nyttig
"Fornøyd :)"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
4 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Lidija
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Hadde en skade og alt gikk veldig behagelig for seg. Har sjekket pris med mange selskaper og gjensidige kommer alltid best ut.

"Uerfarne rotekopper"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Skadeoppgjør
1 / 5
Marit
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Begynner snart å lure på om gjensidige overhode vet hva de driver med? Har gått over til annet selskap for snart 2 uker siden. De skjønner ikke at de har fått oppsigelse. For å sjekke gikk jeg inn på mine sider, fremdeles står huset oppført mens bil og innbo var fjernet. Er det noen som tror de er rett navle? Tror neppe det nytter og ha uerfarne ansatte på kundesenteret. Kommer "aldri" tilbake til gjensidige som kunde om det er det siste selskapet igjen.

"Dårlig oppgjør"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Skadeoppgjør
2 / 5
Thuen
HAR BYTTET SELSKAP

Bra i begynnelsen, fikk vannskade, det ble masse problem, veldig dårlig service, aldri mer kunde hos dem.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Dårlig bonusordning"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
3 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
3 / 5
Marlene
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Når du kjøper egen bil for første gang når du er 53 år og har kjørt uten skader/ ulykker siden siden du var 18 - dog mesteparten av tiden i ektefelles bil, da er det ikke greit at bli tilbudt 20% bonus når ekteskapet ryker og du trenger egen bil.

3 synes denne omtalen er nyttig
1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
Pål
06.09.2016 19:32
Ved skillsmisse skal bonusen splittes mellom ektefellene! Eks. at begge får ca. 50% bonus. Men her er det muligheter å prate med selskapene å forklare situasjonen.
"Gammelt traust selskap"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
4 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Trofast-Kunde
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Har vært kunde i mange år og vært fornøyd. Liker ikke utbytte på forsikring. Først betaler jeg premien av penger som er inntektsbeskattet, så får jeg et tilsynelatende bra utbytte som jeg igjen må beskatte. Sett heller ned premien direkte, og slutt med hele utbytte.

2 synes denne omtalen er nyttig
"Utrolig provoserende oppførsel av saksbehandler, får inntrykk av at jeg snakker med 'tulletelefonen'"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Oddbjørn
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Gjensidige Erfaringer bilforsikring. Utrolig lang saksbehandlingstid. Fabrikkerer egne opplysninger når det ikke finnes informasjon som er til skade for kunden. Det som er bra? Avdelingsleder tar tak og ordner raskt opp når jeg lover å ta saken til rettsapparatet. (Etter fire måneder) Ellers er det ingen ting som er bra, en stjerne i anmeldelsen er en for mye.

2 synes denne omtalen er nyttig
"Topp service"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Omtalen omhandler

De er veldig flink på service å ordner opp sånn at alt blir bra. Jeg er topp fornøyd med Gjensidige.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
Marit
24.08.2016 20:03
Da er du heldig iforhold til de fleste andre.
"God kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
5 / 5
Nils M
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Har stort sett greie priser, det virkes som dyktige folk på kundesenteret.
Har aldri hatt behov for og bruke forsikringen så vet ikke hvordan dei er da.

"Hyggelige ansatte og utbytte! Men dyrt på slutten!"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
3 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Terje
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Hadde gjensidige i mange år, var rimeligste selskapet i begynnelsen, men etter 4 år ringte annet forsikringsselskap å jeg fikk hallvert prisen. Ellers godt fornøyd med gjensidige foruten om prisen da..

3 synes denne omtalen er nyttig
"Kundeløfte"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Skadeoppgjør
2 / 5
Bjørnar S
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Hva jeg synes om gjensidig er at det er et selskap som driver ok,
men det er enkeltpersoner som ikke forstår hva de jobber med.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Lite løsningsorientert"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
3 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
2 / 5
Skadeoppgjør
1 / 5
Kenneth B
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Ved første skadesak (gravid påkjørt samboer), var det helt håpløst å få fullstendig dekt knust telefon.
Utrolig dårlig førsteinntrykk.

3 synes denne omtalen er nyttig
"LATTERLIG DYRT!"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Marianne
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Prisen er helt latterlig. Helt vilt at man skal betale over 10 000 kr i året for forsikring, når man får det til halve prisen andre steder. Prisen var ikke så høy før, fikk bare brev i posten om at prisen var gått opp..

1 synes denne omtalen er nyttig
"Dyrt og rotete forsikringsselskap"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
Kundeservice
2 / 5
Skadeoppgjør
2 / 5
Cecilie
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Ved en feil har noen andre betalt min forsikring i nesten et år, og enda jeg har prøvd flere ganger å forklare dette til operatørene via telefon, har de hver gang kommet frem til at alt er i orden med betalingen. Nå etter 7 måneder tar de kontakt, ettersom vedkommende som har betalt min forsikring har oppdaget dette.
Dette er en feil som har skjedd enten pga selskapet eller vedkommende som har betalt min forsikring, men likevel er det jeg som skal tilbakebetale? Enda jeg har meldt i fra om det uten å bli hørt? Så nå mener gjensidige at jeg skal betale dobbelt opp med bilforsikring for en feil de begikk. Her burde de ha lagt seg flate og fikset opp i problemet, 13-14 tusen kroner for et stort selskap er ikke det samme som for en student med allerede for mange regninger.

"Til å stole på"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
John O. H
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Alt bra, hyggelige kundekonsulenter og er effektive. Veldig god erfaring.
Burde ta kontakt en gang pr. år for å gjennomgå forsikringene.
Er ikke sikker på at prisen er rett.

SKRIV OMTALE
Del dine erfaringer med andre - si hva du mener om Gjensidige Forsikring
Skriv omtale
UTFORSK FORSIKRINGSSELSKAPER
Utforsk 18 andre forsikringsselskaper og del dine erfaringer
Alle forsikringsselskaper
UTFORSK BRANSJER
Vurder og oppdag andre gode forsikringsselskaper innen personlig økonomi.
Alle bransjer