Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Gjensidige Forsikring
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
7
av 31 innen
forsikringsselskap
69%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
771
544
266
148
264
Sorter omtaler etter
Viser av 1993 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kåre P. A
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Voldsom prisøkning 21,8 %"

Har ikke annen omtale enn at prisøkningen for nese forfall er ekstremt høy. Jeg har ikke ellers noe erfaring da jeg ikke har hatt noe erstatningskrav.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Do not go for this company"

Absolutely terrible service. It takes them 11 days to reply and when they do, the emails and the tone is very rude. Better have no customer care than try to go through that. After 11 days of waiting I went with a competitor, which costed 70% more. Yet, no regrets, do not recommend anybody to use their service.

Torejan G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Solid og ryddig"

Veldig tilfreds, men unntak av pris på forsikring av 1 bil. Vurderer å forsikre den i annet selskap

Bernt T. R. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra pris og kundeforhold"

Bra Pris og kundeforhold, ingen problemer ved naturskade etter Nina som ble oppdaget sent

Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Etter 3 år som fast kunde til Gjensidige, bestemte jeg meg for å sjekke opp prisen på min forsikring siden jeg syntes jeg betaler ganske mye. Fikk en venn til å sjekke prisen på forsikring på min bil på Gjensidige sin kalkulator, og han fikk halve prisen av det jeg betaler i måneden. Bestemte meg å ringe de og gi de en sjanse, men de kunne ikke tilby billigere forsikring om jeg ikke kjøpte flere forsikringer til de. Om jeg ville ha prisen min venn så måtte jeg bytte fra gjensidige også bytte tilbake. Synd at de skal fokusere på få igjennom mersalg i stedet for å beholde en kunde. Har nå sjekket flere andre selskaper og alle de kunne tilby meg forsikring til halv pris av det jeg betaler nå, så nå ryker det kundeforholdet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Effektive digitale løsninger"

Effektive digitale løsninger for kommunikasjon med selskapet. Enkelt å få hjelp og raske til utbetalinger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Hyggelige, får inntrykk av at dem prøver å gi billigs mulig tilbud."

Jeg har betalingsanmerkning, og betalte derfor et års bilforsikring med det samme. Nå da jeg trenger innbo, som er 142,- kr k måneden, forlanger dem fremdeles forskuddsbetaling. Jeg blir ikke behandlet som en kunde der. Jeg betalte bilforsikringen for et år fordi jeg følte det var riktig av dem. Nå, derimot, er jeg så langt en pålitelig og ærlig kunde- jeg bør ikke føle at det er motvilje mot å gi meg mine forsikringer, som jeg betaler for. Dessuten, hvis mot formodning betaling skulle utebli- er ikke forsikringen gyldig likevel. Men hun på kundeservice var hyggelig og rimelig ang beløp, og rabatter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God service"

Veldig raske og enkle til å løse saker samt hjelpe deg med hvilke problemer du måtte ha.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"De har lagt på premien fra å være konkurasnedyktige til å ikke være det"
1 syns denne omtalen er nyttig

De følses trygge og har ett godt rykte. De ga meg en god pris på forsikring ifjor. Men etter sammenligning i år så er de ganske mye for dyre. Det syns jeg er leit

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra, tilgjengelig, vennlige og trygge"

Jeg er veldig fornøye med Gjensidige, men til tross for YS avtale har jeg fått bedre tilbud av annet selskap, som gjør at jeg vurderer å bytte

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"blir fort dyrt"

øker så fort prisene på forsikring ellers veldig bra selskap

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra men uoversiktlig"

Bra men uoversiktlig og nødvendigvis ikke billigste heller, det er nok noen andre der ute som er også til å stole på og rimeligere for vanlig folk. Poenget er at når mann skal samle alle forsikringer hos en leverandør for å oppnå best rabatter så synes jeg at det er vanskelig å se hva er månedlig kostnad per forsikring. Jeg har nødvendigvis ikke lyst til å betale for en MC forsikring som mann min for eksempel har. Så må mann finne det ut på egen hånd hva den månedlig beløp bli på hver. Det er tungvint og uoversiktlig. Vi har hatt andre forsikringer før som var dritt flink på å vise hver måned hva hver forsikringene kostet, selv om det var en total beløp på faktura. Så det var enkelt å finne ut hvem skulle betale hva selv om vi alle i huset hadde forskjellig forsikringer samlet i samme forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Fornøyd med service og pris Vært raske og presise ved skadeoppgjør

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok!"

Helt ok! Enkelt å «oppgradere» forskjellige produkter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få svar"

Virker bra heilt til du treng det, da er det kun lovnader og ingenting skjer. Må mase lenge for å få hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kraftig prisøkning etter første året"

God kundeservice, fikk et godt tilbud da jeg byttet til de, og god hjelp da jeg måtte endre forsikringene mine i løpet av året. Ellers ikke hatt bruk for forsikringen, og reagerte kraftig på at prisen hadde økt med over 12% da det var på tide å fornye avtalen. Minner mye om lokketilbud, ber alle om å passe på og sjekke priser jevnlig!

Fredrik K. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra dekning og kundestøtte"

Jeg har personlig bare hatt bra erfaringer med gjensidige forsikring. De er mitt første forsikringsselskap og prisene er helt greie. Appen deres funker greit og nettsiden funker veldig bra. Er ryddig og oversiktlig. Fakturaer fikses opp med selv om e-faktura ikke går igjennom. Ingen skjulte priser eller betalinger. Veldig gjennomsiktig og fint.

Anette L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Forsikring for alle, ikke bare friske"

Dårlig mtp uforutsett forverring av kroniske sykdommer

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God oppfølgning"

Bare gode erfaringer, god oppfølgning , greie oppgjør, god dekning, god tilgjengelighet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bruker useriøse selskap i renovering etter skade"
3 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidige benytter et selskap til renovering etter skade. 2 år etter skaden skjedde er badet fortsatt ikke satt tilbake til den stand det var i, i tillegg til dette så har dette firmaet påført mitt bad ytterligere skader og ødelagt 4 fliser som ikke lar seg skifte ut. Gjensidige er ikke villig til å kjøre denne saken videre mot dette selskapet og dermed virker Gjensidige, som selskap, ikke troverdige.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kjetil A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig Selskap"

Gjensidige utbetaler ikke ved museskada, enda vi har dekning for det. Elendig selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kraftig prisøkning de siste årene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er fornøyd med alt unntatt at de har økt premien kraftig de siste årene på tross av at jeg aldri har hatt kollisjoner, innbrudd eller andre nevneverdige uhell. Bilforsikringen økte f.eks. med ca 20 % på to år til tross for at jeg ikke har vært involvert i en ulykke i de ca. 45 årene jeg har kjørt bil og motorsykkel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Blir bare dyrere og dyrere"

Pris forsikringen har gått opp uten å ha brukt et eneste forsikring krone.

Jeanette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet etter over 20 år som kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid vært kjempe fornøyd som kunde i alle år. Men nå har Gjensidige uten endringer fra min side og ingen skader likevel valgt å øke min årspremie med nesten 6000kr. Skuffende

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt."

Raske på oppgjør når sjaden først har skjedd. Og kjappe når man trenge hjelp.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR