Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Gjensidige Forsikring
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
7
av 31 innen
forsikringsselskap
69%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
771
544
266
148
264
Sorter omtaler etter
Viser av 1993 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ryddig og enkel å samhandle med"

God kundeservice, konkurransedyktige på pris. Lett å samhandle med når uhellet er ute.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"seriøste , hjelpsom , god kunde behandling ."

seriøste , hjelpsom , god kunde behandling .flinke .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"bra service og good hjelp"

beste forsikring og letteste å ha med å gjøre veldig fin og ryddig nettside lett å finne frem eller bytte i forskjellige forsikringer

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Strålende"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har vært maks uheldig siste to årene, og Gjensidige har ikke vært vanskelig på noe punkter! Takker for all hjelp i mine skadeoppgjør, både på selve huset og innboet! Flott service, raske på labben og skaden ble fikset fort. Følte oss prioritert hver gang!

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bilforsikring med maskinskade"

Vilkårene er dårligere i Gjensidige enn andre selskap, gjelder maskinskade som ikke dekker plutselig havari på clutch.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Har inbfalt av en kamerat så jeg skal prøve dere fo se hvordan det går hvis blir fornøyd skal vare kunde,

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Gå gjerne for Gjensidige"

Jeg har mange års erfaring som kunde i Gjensidige, og har alltid vært godt fornøyd med selskapet. Gjensidige har gode forsikringer, avtaler og service. Jeg kan trygt anbefale Gjensidige forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice. Bytt forsikringsselskap om mulig asap. Informerer ikke kundene riktig info enn må Google opp selv

Odd G. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Greie"

ok når de blir kontakta. Ok med elektronisk skademelding. Skadeoppgjør har vært grit.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Umulig og få kontakt pr telefon"

Vanskelig og få kontakt pr. telefon. Skulle ha pris på forsikring på veteran moped.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kunde oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Trodde faktisk på en kundebehandler , at denne skulle ha utvidet forsikring på hus og Hage viste seg at de snor seg unna

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt meget bra kunservice"

Enkle greie oppgjør. Aldri hatt noe problem med dette selskapet. Veldig bra hjemmeside.

Håkon S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"bilforsikring"

for dyr har aldri hatt noen skade på bilen derfor ingen opplevelse

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra selskap."

Jeg har bare positiv erfaring med Gjensidige og veldig bra med kundeutbytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Selskapet med falsk trygghet."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg vet ikke hvordan jeg skal uttrykke meg om dette selskapet, men det er ille.. ordentlig ille. Takstmenn er rett og slett sleipe, ufine og useriøse, til tross for fremlagt dokumentasjon vedrørende skade på bil - Med ytre påvirkninger noe kasko dekker, nekter de ansvar for reparasjon. Hevder de fått informasjon fra eget skade-verksted som er 100% sikker på sin sak, til tross for at de ikke engang har sett på bilen/skader. Når jeg vennligst ber om referanse/grunnlag fra verksted blir jeg oppringt av takstmann - han hevder da at alt er tatt muntlig, noe jeg synes er rart i slikt sammenheng. Under samtal ble takstmann hissigpropp/ufin med kommentarer som "jeg gidder ikke å se på denne saken mere" ol. Jeg ble helt satt ut av telefonsamtalen fra Gjensidige. Ordentlig dårlig selskap er det! Styr lang unna

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Virker seriøst"

Ved skade har jeg fått god hjelp og raskt. Oversiktlig vilkår God kunde oppfølging

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Bra firma med bra avtaler, og flinke til å hjelpe til med det man lurer på

Tor I. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Vet ikke hvor jeg skal begynne"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg må si jeg virkelig er glad for at jeg ikke er kunde i dette selskapet! Og det kommer jeg ALDRI til å bli heller!!! Jeg hadde ikke leiebil dekning hos mitt forsikringsselskap så derfor måtte jeg henvende meg til Gjensidige. Jeg hadde ikke skyld i skade. Men det har vært et mareritt uten LIKE å få hjelp fra Gjensidige! Saksbehandlingen tok nesten 4 uker selv om Gjensidige fikk de SAMME papirene fra meg som det Hertz hadde. Det går ikke an å få hjelp verken på telefon eller chat, siden Hertz er næring og jeg måtte kontakte næringsavdelingen. Den eneste kommunikasjonen de ønsket var på epost, Hvor svartiden er fra 1 - 2 dager. Jeg sitter fortsatt uten leiebil og får ikke svar på mine enkle spørsmål! Gjensidige eier ikke service, folka på kundesenteret er frekke og ufine og det virker som om de bevist trenere sakene for å slippe å gi meg leiebil dekning. Dere har sikkert skjøt det allerede, JEG ANBEFALER IKKE DETTE SELSKAPET! Så gjør meg en tjeneste styr unna!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Mangel på Primær kunderådgiver"

Skrevet tidligere, meget skuffende, kunne ikke følt meg mer snytt. Skammelig. Totalt skam.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna. Gjensidiges skadebehandlere gjør absolutt alt for å komme unna erstatningsutbetaling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidige fungerer greit med små helt opplagte skader. Men overhodet ikke ved mer komplekse saker, hvor man selvfølgelig er mest avhengig av forsikring. Vær på vakt mot takstmenn utsendt av Gjensidige, selv om de kommer fra eksterne firma. Disse er overhodet ikke uavhengige, og går svært langt i å frikjenne forsikringsselskapet for erstatningsansvar - det samme gjelder Gjensidiges skadekonsulenter. Disse er åpenbart resultat av en bedriftskultur hvor uærlighet og oppkonstruering av faktagrunnlag i selskapets favør, er altoverskyggende. Det samme gjelder Gjensidiges kundeombud, som opptrer på eksakt samme vis. Ved flere anlegninger har jeg dokumentert - både skriftlig og muntlig - overstyring av "uavhengig" takstmanns konklusjon, av både kundekonsulent og kundeombud, i tillegg til oppkonstruerte fakta. Gjensidige selger seg inn billig til nye kunder, men det hjelper svært lite når de gjør alt for å unngå forsikringsutbetaling når skaden først skjer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Det er veldig dyrt"

Det er en dyr forsikring som ikke holder mål på oversikt i pris. Brått er det billig og brått er det dyrt. Uten å få informasjon om hvorfor det er så stor variasjon i prisene og hva som evt er feil Behandlingstid på skade har vært grei når det gjaldt oppgjør på dyr.

Morten S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Middels"

Har ikke hatt kontakt med de bortsett fra at polisen økte med 10% på et år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Prisene"

Jeg var fornøyd med Gjensidige helt fram til jeg kjøpte bilforsikring og ble fortalt av venner og familie det var noe voldsomme priser på bilforsikringen. er startbonus på 40% og jeg er 30 år gammel så burde være billigere en pris jeg fikk . Når det kommer til om jeg annbefaler Gjensidige til andre er svaret både ja og nei. veldig flink seriøst forsikringsselskap som betalte veldig fort ut etter jeg fikk vann inn i leiligheten over TV og stereoannlegg pga gammelt hus og skikkelig uvær. Kan være derfor de ga dyr pris også dette vet ikke jeg men har fått veldig mye bedre priser på bilforsikring andre steder nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lever opp til forventningene"

De har god kundeservice og de løser de problemer der oppstår

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gjensidige Forsikring fungerer meget bra for meg."

Gjensidige Forsikring har tilfresstillet min forsikringsbehov i mange år. Sammenlignet med andre selskaper, har de kommet opp med gode tilbud. De har i alle år vært best. Har hatt noen få skadeoppgjør. og disse har blitt oppgjort av selskapet på en utmerket , tilfredsstillende måte.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR