Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

1074 verifiserte omtaler
4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 22 innen
forsikringsselskap
77%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
479
320
126
56
93
Sorter omtaler etter
Viser av 1074 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Arent J. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Godt fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen dårlige erfaringer, men har kjøpt ny bil Hyundai Ionic EV og ønsker å sjekke forskillige tilbud.

Øyvind M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra forsikringsselsap, men kanskje øverst på prisskalaen"

Har ingen spesielle hendelser i noen retning. Det lille jeg har vært borti dem er jeg fornøyd med behandling.

Jaguarjol
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Greit og forutsigbart"

Bra, men lokke tilbud gjelder kun første året, så øker prisen.
Konkurransedyktig ved etablering hos bilforhandler, derfor sjekkes nå pris hos konkurrerende selskaper.

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd"

Gjensidige er alltid imøtekommende med sine kunder. Får alltid rask hjelp. Meget fornøyd. Gode avtaler har de også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Overrasket"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mangelfull info vedr endringer av forsikringer. Ved oppfølgings samtale viste det seg at mine notater ikke stemte med det vi snakket om på tlf.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Selskapet er bra men, har vært der i 25-30 år, kanskje på tide å hente inn tilbud fra andre"

Selskapet er bra men, det finnes andre selskaper som godt mulig er billigere en den avalen jeg har i dagen med topp bonus på alt..

Hans P. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Litt omstendelig og oppleves stødige, men litt trege"

De få gangene jeg har vært i kontakt med selskapet med ulike spørsmål, er de svært imøtekommende og strekker seg langt for sine kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Salg, salg, salg og tregt skadeoppgjør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gjenstridige... Bråkjekke selgere på provisjon er kjedlig å forholde seg til. Samtidig tar skadeoppgjør lang tid da de prøver å finne en måte for ikke å utbetale.. Lite tillitskapende når de snakker nedverdigende om andre selskap.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Nybil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forsikringen for ny bil inneholder en ikke refunderbar post som binder deg til selskapet det første året. Bilforhandler får ca 600 fra Gjensidige for bondefangeriet.
Som ved alle nybilsalg er de første årene rimelige, deretter stiger prisen kraftig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Hadde gjensidige forsikrig-fint det helt til huset brant!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Hadde byttet til gjensideige, alt fint og flott der. Grei pris og god kundeservice.
Snakket med en trivelig kar der jeg fikk bekreftelse på at alt var gullegodt.
Dro på ferie, huset mitt brant ned. Fikk da beskjed om at det hadde skjedd en feil hos de, av en eller annen uforklarelig grunn lå forsikringen fortsatt i kladd hos de. Dette endte da opp som mitt problem. Gjensidige ruinerte meg og mine barn. Har brukt alle penger og krefter jeg har til å bekjempe de. De knuser deg som en flue under en sko. Stay away!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Generelt gode rabatter, men litt firkantet i kundebehandling. Litt dyr bilforsikring"

Relativt gode rabatter, men ikke så lett å forholde seg til. Litt styr med å opprette huslån. Litt dyr bilforsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bårlig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra: Ikke blandt de dyreste. Skuffende: Da en annen bil rygget på min bil, gikk de inn for skylddeling, noe som påførte meg bonustap og økonomiske utgifter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God service, dyr forsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen er god. Kort ventetid og god hjelp. Hjemmesiden er god og informativ. Enkelt å betjene egne forsikringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bare rot når man skal ha hjelp til å forstå fremtidig kostnad etter skade på bil. Blir satt over fra ene avdelingen til den andre uten noen gode svar.

Henning N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ganske fornøyd"

Litt surr med månedlige betalinger som endte med en veldig høy månedlig faktura sum, ikke helt hva jeg forventet meg. ☹️

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Øker prisen 20-30% når et år er gått"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lett å få tak i og snakke med, har dog ikke hatt bruk forsikringene mine ved noen uhell/skader. Valgte å bytte da de satt opp prisen betraktelig når de egentlig burde gå ned når man går inn i nytt år med økt bonus.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skrudde prisene opp etter 2 år med over 50%"
4 syns denne omtalen er nyttig

Lureri med prisene. Steg kraftig etter 1-2 år. uten skade....startet på 17 000 og endte på 30 000 etter 2 år.
reiseforsikringen hjalp oss ikke på ferie i Frankrike. Ingen engelsktalende leger å referere til gjennom anbefalingene fra Gjensidige.
sa opp livsforsikringene uten samtykke. -Da YS avtalen gikk ut kansellerte de livsforsikringene istedenfor å tegne uten Ys avtale.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Totalt ubrukelig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er hele problemet med Gjensidige. De hjelper deg ikke på telefon og følger ikke opp det de sier der. Forsøker man skriftlig er eneste responsen man får den automatiske mailen. Etter flere forsøk på telefon og mail ble det å bytte. Anbefaler alle å styre unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ryddig selskap"

Her blir man ikke lurt. De opptrer ryddige og ærlige. Flott kundebehandling som hjelper deg med en gang.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Svindlere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandler hos inntektsforsikring brukte alt for lang tid.
Ble lovet at forsikringen gjaldt når jeg ringte noen måneder for jeg ble permittert.
Når jeg ble permittert, fikk jeg ingen utbetaling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Oppgjør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Meget bra håndtering av saken min, rask oppgjør uten noen form knirk og knark. Anbefales.
Eneste er egenandel 2000kr på ruteskift. Kunne vært litt mindre som 1000kr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjempe forsikringsselskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alt er bra.. Lokalt kontor.. Kjekke folk... Gode priser... God service.. Penger tilbake er overskudd.. I år får vi att 14% av premie som er innbetalt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd, men det koster for mye"

Det meste er bra bortsett fra prisen. Det er for stor forskjell til andre. Så lite en bruker forsikring og samtidig ser på hva en betaler så er det snakk om en del penger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Frastjålte nøkler gir 0 kroner i skadeoppgjør"
1 syns denne omtalen er nyttig

På reise ble jeg frastjålet min jakke. I jakken var det nøkler til min leilighet som da også ble stjålet. I skadeoppgjøret fikk jeg en redusert dekning av nypris for jakken siden den var noen år gammel, i og for seg ok. Men konsekvensen av at jeg måtte få hjelp av en låsesmed til å bryte opp husdøren og bytte lås var over 4000 kroner og det ble ikke dekket i det hele tatt. Hverken reiseforsikring eller innboforsikring dekker dette i min situasjon. Det som er uforståelig er at de opplyser at de ville ha dekket dette hvis jeg hadde hatt ID liggende i jakken som ble frastjålet ettersom tyven da kunne finne ut hvor jeg bor slik at låsbyttet da ville være nødvendig.

Geir-Håkan O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Et solid og sikkert selskap men begynner å bli dyrt"

Bra med lokalt kontor og ansatte. Prisene kan bli bedre. Har alltid fått hjelp hvis det har vært noe problem.

Si hei til @Anna
Søk Bytt.no