Hei! Klikk på meg hvis du trenger hjelp!

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

1005 verifiserte omtaler
4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 22 innen
forsikringsselskap
78%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
457
305
108
48
87
Sorter omtaler etter
Viser av 1005 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Har ikke tid til å snakke med kunden. Alltid opptatt!!"

Har ikke tid til å snakke med kunden!!! Utvasking firma som de har, som har dårlig kompetanse, når kunden selv må fortelle hva de må gjøre.

Marthe N. B
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt"

Til de som er over 23 er gjensidige veldig bra, men for de som er unge, kan det bli i det dyreste laget.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett fornøyd med gjensidige"

Får dele overskuddet fra gjensidige hvert år.
Har ikke hatt noen utbetalinger eller skader mens jeg har vore medlem av gjensidige.

Marius H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Arrogant holdning ovenfor kunde"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kommunikasjon med kunde, rotete saksbehandling, uttalelser og kommunikasjon i skadesak på tvilende grunnlag. Kjøretøy stod på verksted i 17 dager før takstmann dukket opp. Etter 32 dager på verksted igangsatte eier reparasjon av kjøretøy for egen regning, 2 dager senere kom avgjørelsen om ingen dekning av skade. Useriøst forsikringsselskap!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice"

God kundeservice og rask hjelp ved skade. Prisauke etter eit år var for høg, rabattane vart fjerna etter eit år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig, da de har givet dårlig rådgivning og høj pris forhøjelse uten grunn"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidige har givet dårlig rådgivning, da ved nærmere gennem gang, har vi betalt igennem lang tid dobbelt forsikring på 1 barn...

De har forhøjet deres priser ekstremt uten grunn.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Leit at de med betalingsanmerkning må betale heile årsbeløpet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra pris, men synd at de med betalingsanmerkning må betale hele beløp da det blir mye å, personlig liker jeg månedlig betaling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vi er tilfreds"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har måttet stå på for rett og riktig bonus på bil, liten samhandling mellom
skadeavdeling og kundesenter. Har bedt om revidert tilbud men har ikke fått
tilbakemelding.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skader"
4 syns denne omtalen er nyttig

Virker som de lager regler etter en skade har oppstått. Orkan skadet min campingvogn, fikk ikke engang skriftlig henvendelse, det ble sagt etter 3 synfaringer at vognen ikke var våt nok. (hadde da kjørt 3 ganger til vognen for å bistå takstmann, tilsammen 75 mil.) Nabovogner med mindre skade fikk mellom 40-85 tusen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Profesjonelt selskap, men noe dyrt"

Er generelt et bra selskap, har god dyreforsikring og har avtale med BFO. Det som er litt synd er at prisen er noe dyr.

Sigurd A. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Seriøst"

Har i alle år hatt bilene mine forsikret i Gjensidige. Har en meget god erfaring med både skadeoppgjør og kundebehandling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God pris for medlemmer i Tekna"

Gjensidige gir den beste prisen på forsikring for medlemmer i Tekna. De kan følge Bonus reglene på bil irriterende strengt, men sånn er det vell.

Bjørn E
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ryddig og greit"

God kundebehandling, greie svar på spørsmål. Imøtekommande ved behov for forandringar på forsikringar.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Greie nok"

Fungerer bra, men setter ut på anbud årlig... Gjensidige med NITO-avtalen har vært billigst de siste 6 årene, men blir spennende å se om de fortsatt er det. Dog pleier de å justere seg ned etter en sondering. Så regner med at jeg blir der et år til.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Eneste med god pris for meg"

Jeg er ung. Fikk god pris, og ypperlig service. Kjempebra. Bytter fordi jeg er ute etter bedre pris, året etter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice"

Min erfaring er at de har gode priser på de fleste av produktene jeg har behov for og at de har god kundeservice. Jeg har ikke hatt forsikringsskade, så jeg vet ikke hvor gode de er ifm. skade og oppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bedre enn andre før i alle fall, dårligere nå synes jeg. Og dyrere enn de fleste andre gjør at jeg leter etter nye.

Steinar A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"MEGET BRA"

Når jeg i høst skulle kjøpe bil ringte jeg rundt til forskjellige selskaper. Gjensidige var ikke det selskap med lavest pris men måten selger veiledet meg var meget imponerende. Det ble da også tegnet en innboforsikring. Imponerende service og kunnskap om hvordan vi som brukere drømmer om å bli mottatt på.

Reidar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornuftige priser og tilbyr totalpakke"

Opplever god service og oppfølging fra min kontakt i Gjensidige. Samt deling av overskudd er positivt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri hatt noen problemer med Gjensidige, de betaler det de skal uten å krangle på det, og kundeutbytte gjør det hele enda mer lukrativt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddige på oppgjør"

Etter vannlekkasje i huset er jeg meget fornøyd med hvordan de har håndtert forsikringsoppgjøret! Min erfaring er at det var kjempegod oppfølging og ingen flisespikkerier når det gjelder betalinger av dokumenterte fakturaer på utførte utbedringer.

Jeg har i tillegg hatt behov for veihjelp og kundeservice der var raske til å svare og effektive med å ordne dette.

Jeg følger aktivt med på nett og Gjensidige er ikke alltid billigst, men konkurransedyktige. Etter den gode oppfølgingen skal det være MEGET lønnsomt før jeg vil bytte.

Jan K. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Har hatt et godt forhold til Gjensidige gjennom mange år"

Ved forsikringsoppgjør har de opptrett raskt og greit uten lange diskusjoner om detaljer. Men forsikringspremiene har steget veldig raskt i det siste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ryddig og seriøs, virker tillitsvekkende"

Gjensidige og dets representanter har alltid opptrådt ryddig og etterrettelig. Jeg vi bare sjekke hva finansportalen gir som respons på innlagte tall.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Godt fornøyd"

Hadde et uhell med bil på glatt føre på fjellet. Gjensidige var til stor hjelp og ingen tull med utbetaling og hjelp etter skaden. Meget godt fornøyd.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Finnes det verre?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter skade fikk vi høre fra dem at vi skulle slippe alle egenandeler, fri leiebil etc, siden vi hadde kjørt skadefritt så lenge. Uten NOEN undersøkelser annet enn skademeldingskjema konkluderte de med dette, til og med på vår dobbeltsjekk bekreftet de dette!
Dessverre hadde vi siste 9 mnd kjørt noen km over planlagt, og dette resulterte i en overraskende faktura på 18 tusen kroner...
Skal bli godt å få byttet!!! Håper de lærer noe av dette!!!

Si hei til @Anna
Jeg vil sammenligne selskaper
Jeg vil lese omtaler om et selskap
Jeg vil skrive en omtale om et selskap