Gjensidige Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har brukt Gjensidige på alle mine forsikringer over ca 50 år. Hatt noen skader i løpet av den tiden og er meget godt fornøyd med håndteringen av skadeoppgjør. Enkelt og ubyråkratisk.
Min opplevelse er god dekning til høy pris. Jeg har god erfaring mht. skader fra flere år tilbake og av liten omfang/størrelse. Prisøkning og sammenlignet med andre selskap hadde jeg forventet at min premie til Gjensidige var gunstigere.
Meget godt fornøyd med dette selskapet. Veldig god oppfølging og rask respons.
Selv trofaste kunder med ingen eller få skader opplever mer enn 22% økning fra et år til et annet.
Trege med besvarelser og utydelige uttrykk i vilkår
Dyre og ufleksible på betalingsordninger når man skal betale store regninger. Lite imøtekommende kundeservice og saksbehandlere. Sikkert ikke i alle tilfeller, dette er kun en opplevelse jeg har hatt i den siste tid. Hadde god kundeservice og oppfølging tidligere, men det ser ut som det har vært en endring i kulturen hos selskapet.
Enkle å komme i kontakt med, hjelpsomme når jeg trenger hjelp.
Skade er avskåret takstmann. Fikk ikke reparert hele skaden.
Veldig mye dyrere på forsikring av elbil enn andre selskaper. Fikk rask respons annet selskap på bytt.no
Gikk fra 32.000 i året til 17.000 på og bytte selskap. Hatt Gjensidige i mangen år, men begynner og bli dyre
TEKNA har "spesialavtale" med Gjensidige som skal sikre medlemmer gode vilkår og priser. Når jeg sjekket her etter å ha fått ytterligere 10% rabatt hos Gjensidige, viser det seg at jeg får like gode vilkår i to andre selskap, men til lavere pris.
Bilen sank sammen og Gjensidige dekket ikke dette. Hadde jeg fortsatt hatt Frende(som jeg hadde i 14 år, før jeg byttet for ca 1 år siden) så hadde de dekket det. Frende hadde dette under motorskade, men det gjør ikke Gjensidige. Utrolig frustrerende når verkstedet skulle ha ca 80 000 for å fikse! De har også vært utrolig trege med å svare og følge opp. Blir nok å flytte alle forsikringene fra Gjensidige nå.
Svært lang behandlingdtid. Ekstremt utilgjengelige, også for utbedrer som er ansatt av dem selv for å utbedre skade. Svært misfornøyd med Gjensidige.
Godt fornøyd, men stor økning i pris gjør at jeg ser meg om etter bedre tilbud.
Har blitt kraftig dyrere på siste 4 år, og vanskelig å ha fin kontakt når du ikke har en person å kommunisere med.
Svært vanskelige i forbindelse med behandlingsforsikring gjennom arbeidsgiver.